Grattis @Red_Chili
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick visa leg på systemet idagen månad innan jag blir 45
![]()
Märk väl att det här var Allt gästen sa till mig, förutom att peka på var jag skulle ställa kylen och lite fyllnadsord. Inget hej eller tack. Ingenting.Jösses, precis innan jag skulle gå hem checkade det in en gäst som jag Vet kommer att vara trubbel. Typisk "One star, everything was shit!" människa.Jag varnade receptionen, vi får väl se vad ytterligare hen klagat på när jag kommer tillbaka imorgon.
"Det här rummet är litet, kan du inte ge oss ett större rum!?"
(Jag var bara där för att dela sängen från kingsize till tvilling liksom."
"Njaej, det går utmärkt att ta upp det med receptionen, men hotellet är fullbelagt så det är inte säkert att det finns alternativ."
"Finns det ingen kyl?! "
"Nej, det är inte standard i våra rum men jag kan gå och hämta en!"
Jag går och hämtar en kyl, kånkar den upp till tredje våningen och de hjälper mig inte ens med dörren. Shysst! Istället blir det bläng och ett anklagande:
"Värmen är på, varför är värmen på?!"
"Centralvärmen går på automatiskt vissa tider på dygnet, men du kan skruva av elementen såhär... Om du även vill slå av handdukstorken sitter knappen här."
"Det finns inga handtag i badkaret! Kan komma med handtag?!"
Vid det laget visste jag inte riktigt vad jag skulle säga. Va?!Och minen av totalt förakt hela tiden hen pratade med mig, alltså näe. Vilken trist människa.
Vid det här laget var klockan dessutom kvart över fem, jag borde ha slutat runt fyra. Fast just den biten var förstår inte gästens fel.
![]()
Så jäkla trist beteende.Märk väl att det här var Allt gästen sa till mig, förutom att peka på var jag skulle ställa kylen och lite fyllnadsord. Inget hej eller tack. Ingenting.