Dags att göra mig klar för jobbet! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med! Nu vet jag att det är bra för min fobi att mötas av bilder osv, men fobin inom mig tycker att det är skönt att slippa foton, det logiska tycker tvärtom. Men jag andas utSkönt att du glömde telefonen, tycker jag....![]()
Jag klarar foton, men det är inget jag längtar efter att se precis...Jag håller med! Nu vet jag att det är bra för min fobi att mötas av bilder osv, men fobin inom mig tycker att det är skönt att slippa foton, det logiska tycker tvärtom. Men jag andas utOch undrar hur man kan tycka en orm är söt? Vad är sött på en orm? De är ju inte fluffiga eller så?
Jag följer på FB ett Zoo från USA där de har en massa olika ormar så foton och videor ser jag ofta för att hålla det i schack liksom, men alltid skönt när man slipperJag klarar foton, men det är inget jag längtar efter att se precis...![]()
Alltså har du sett dem med hattar på?Jag håller med! Nu vet jag att det är bra för min fobi att mötas av bilder osv, men fobin inom mig tycker att det är skönt att slippa foton, det logiska tycker tvärtom. Men jag andas utOch undrar hur man kan tycka en orm är söt? Vad är sött på en orm? De är ju inte fluffiga eller så?
När det gäller ormar kan jag sträcka mig till finaAlltså har du sett dem med hattar på?Eller när de surplar vatten?
![]()