parellikusken
Trådstartare
Anafranil, en antidepp som man får direkt i blodet.Vad är det för dropp? Du behöver absolut inte svara om det är något du inte vill dela!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anafranil, en antidepp som man får direkt i blodet.Vad är det för dropp? Du behöver absolut inte svara om det är något du inte vill dela!![]()
Ok, vad intressant att man kan ge så. Visste jag inte. Hoppas det hjälper!Anafranil, en antidepp som man får direkt i blodet.
Hon skulle gett dig ett tuggben så hade du glömt hela omvärlden, är det inte så dobbisar funkar?Tillbaka från sjukhuset, fryst på flera ställen i pannan och 1 ? på en fläck på näsryggen, hon trodde hon kunde spruta mig o ta ett prov idag, NÄ så gör man inte med en spruträdd!
Så åter i början på aug.
Nä!!Ja som husägare får man lösa problemet även om stegen visar sig vara halvrutten och saknar vartannat steg.![]()
Bara krångligt för att byta en sketen glödlampa samt att man måste ha nån bekant som har en skylift också. Byta en glödlampa med stege tar max 5 minuter på en utebelysning, med skylift en timma minst då det inte bara är att "slänga upp den".Nä!!
Man snackar med nån bekant som har skylift.
Som när jag skulle ha hembesök från en biståndshandläggare om att få boendestöd, och mina nycklar satt kvar på utsidan av dörren när hon komVarit på intro utbildning hela dagen, åkte hem på lunchen och rastade hundarna och upptäckte i bilen att jag gått halva dagen med vit målarfärg i håret bland mina nya kollegorHur man gör ett bra första intryck på sin nya arbetsplats lixom
![]()
Va fan!Kaosdag, ingenting blev som tänkt och som lök på laxen fick jag veta, på lång omväg, att rektorn på sonens skola, på eget bevåg, tagit kontakt med vården BAKOM MIN RYGG och försökt få göra en ny utredning av hans diagnos?! VAD I HELVETE?!![]()
![]()
Jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill typ både bränna ner världen och sätta mig och grina någonstans.
Tack för något konkret att rikta fokus mot, ska göra det imorgon!Va fan!
Ring skolchefen. Ring ordföranden i nämnden som har hand om skolorna.
Hen lär inte komma ngnstans med det men anmäl!Kaosdag, ingenting blev som tänkt och som lök på laxen fick jag veta, på lång omväg, att rektorn på sonens skola, på eget bevåg, tagit kontakt med vården BAKOM MIN RYGG och försökt få göra en ny utredning av hans diagnos?! VAD I HELVETE?!![]()
![]()
![]()
Jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill typ både bränna ner världen och sätta mig och grina någonstans.
Nej hon hade fått kalla handen från vården, men bara att komma på tanken att göra så?!Hen lär inte komma ngnstans med det men anmäl!