Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka från sjukhuset, fryst på flera ställen i pannan och 1 ? på en fläck på näsryggen, hon trodde hon kunde spruta mig o ta ett prov idag, NÄ så gör man inte med en spruträdd!
Så åter i början på aug.

Konferens idag. På High Chaparral med tillhörande hatt. Var i det vinnande laget i femkampen och fick en tjusig sheriffstjärna. Sen kubbtävling, och på något märkligt vis vann vi den med. En stor chokladmedalj.

Jag är nöjd med dagen :D

Hade fuderat på att moka hage nu när jag kom hem. Tror jag avvaktar.. Skojade om att köra bilen fram och tillbaks vid de sprutande stuprören som biltvätt.. 😅
IMG_5888.webp

Varit på intro utbildning hela dagen, åkte hem på lunchen och rastade hundarna och upptäckte i bilen att jag gått halva dagen med vit målarfärg i håret bland mina nya kollegor :bag: Hur man gör ett bra första intryck på sin nya arbetsplats lixom :rolleyes:

Nä!!
Man snackar med nån bekant som har skylift.
Bara krångligt för att byta en sketen glödlampa samt att man måste ha nån bekant som har en skylift också. Byta en glödlampa med stege tar max 5 minuter på en utebelysning, med skylift en timma minst då det inte bara är att "slänga upp den".

Varit på intro utbildning hela dagen, åkte hem på lunchen och rastade hundarna och upptäckte i bilen att jag gått halva dagen med vit målarfärg i håret bland mina nya kollegor :bag: Hur man gör ett bra första intryck på sin nya arbetsplats lixom :rolleyes:
Som när jag skulle ha hembesök från en biståndshandläggare om att få boendestöd, och mina nycklar satt kvar på utsidan av dörren när hon kom 😅

Kaosdag, ingenting blev som tänkt och som lök på laxen fick jag veta, på lång omväg, att rektorn på sonens skola, på eget bevåg, tagit kontakt med vården BAKOM MIN RYGG och försökt få göra en ny utredning av hans diagnos?! VAD I HELVETE?! :rage: :rage: :rage:
Jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill typ både bränna ner världen och sätta mig och grina någonstans.

Kaosdag, ingenting blev som tänkt och som lök på laxen fick jag veta, på lång omväg, att rektorn på sonens skola, på eget bevåg, tagit kontakt med vården BAKOM MIN RYGG och försökt få göra en ny utredning av hans diagnos?! VAD I HELVETE?! :rage: :rage: :rage:
Jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill typ både bränna ner världen och sätta mig och grina någonstans.
Va fan!
Ring skolchefen. Ring ordföranden i nämnden som har hand om skolorna.

Hen lär inte komma ngnstans med det men anmäl!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka