Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej, dom känner att det finns gottig märg där längst inne...Blivit hundbiten, ja eller tuggad på, en mellanpudel på 7 månader testade om jag gick att använda som tuggleksak, jäkla slyngel.![]()
Det är alltså för det som alla djur och speciellt hundar anser att jag är en tuggleksak.Nej nej, dom känner att det finns gottig märg där längst inne...![]()
![]()
Men näRensar upp lite på gården och har hivat in en laddning gamla lastpallar och annat bös i storpannan och satt fyr på skiten så nu blir det värme av möget.Jag trodde det skulle vara slut på eldningssäsongen men ack vad jag bedrog mig, värmen är väck och sen ska det ju regna i 2 veckor tydligen och bli råkallt och blåsigt.
![]()
Jag är ändå tacksam, våren har varit sjukt fin men torr, nu vet jag att det finns foder till vintern och kan andas ut.Klipper gräs, tack för det skitregn.
Rensar upp lite på gården och har hivat in en laddning gamla lastpallar och annat bös i storpannan och satt fyr på skiten så nu blir det värme av möget.Jag trodde det skulle vara slut på eldningssäsongen men ack vad jag bedrog mig, värmen är väck och sen ska det ju regna i 2 veckor tydligen och bli råkallt och blåsigt.
![]()