Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det någon historia att läsa om eller är det hörsägen som gäller? :)

Träffade en som jobbar här på Strömsholm. Hon berättade det och sa att vissa organisationer som har återkommande bokningar här numera vägrar att bo i detta rummet. Finns även fler personer som bott här som rapporterat om konstiga saker som hänt här och konstiga ljud i väggarna Så vi får väl se vad Som sker inatt.... Hade ju varit himla trevligt om morfar kunde komma förbi en sväng förstås 😄

Ser inte fram emot i morgon! Ska till jobbet som normalt folk, och det är ju helt okej faktiskt, ska bli kul, men väl där ska jag ha möte med chefen och Arbetsförmedlingen på 1,5 timmar. Urk. Och så ska jag till sjukgymnasten och så ska jag till tandläkaren. Som tur är är det korta besök de två sista, men ändå. Och bara salivprov hos tandläkaren, som tur är inte lagning, skulle väl ta 20 minuter som max, sa de. Får flexa ut lite tidigare från jobbet för att hinna i tid, men som tur är är sjukgymnast och tandläkare nästgårds, tar typ 2 minuter att gå mellan dem :D

Visa bifogad fil 163406
Byggt lite Lego. Varit dödstrött hela dagen, så skönt att ha något stillsamt att pyssla med en stund. Lyssnade på en låt efter jag kom hem från jobbet, och tårarna bara rann, kanske borde ha tagit ledigt idag, med facit i hand.
Vissa dagar är, eller blir tyngre än andra och då är det så skönt att ha nåt att lägga händerna på och varva ner. Min nervarvning var och varannan kväll är att lägga händerna på manualerna och spela lite orgel eller pyssla med nåt i elektronikavdelningen, så himla avstressande men huvudsaken att man hittar sin grej.:love:

Träffade en som jobbar här på Strömsholm. Hon berättade det och sa att vissa organisationer som har återkommande bokningar här numera vägrar att bo i detta rummet. Finns även fler personer som bott här som rapporterat om konstiga saker som hänt här och konstiga ljud i väggarna Så vi får väl se vad Som sker inatt.... Hade ju varit himla trevligt om morfar kunde komma förbi en sväng förstås 😄
Tänk riktigt intensivt, han hör dig säkert. :) Väggen mellan våra världar är tunn, mycket tunn.:heart

Oh well :cautious: varen ar har pa riktigt. Jag nyser och snorvlar, ogonen svider och och jag far kisa for att se, det ar jobbigt att andas och hostan vantar bara pa att jag ska ta ett djupt andetag sa den kan dra igang ... men tank anda sa underbart det ar med gronska och blommor:love:

Nu var vi 70 anställda på förra arbetsplatsen och hade tider att passa med tanke på att det är en vårdcentral så något flytande går inte på sådana arbetsplatser.

På denna är det vi i vår grupp som är lite flytande, men det gör ändå inte det ok att prata jobb på paustid. Att respektera att vi är olika på arbetsplatsen borde inte vara så svårt, oftast är dock de extroverta de som ställer villkoren och kraven- skulle jag inte ta rast med kollegorna är det fel, sanna mina ord, det har jag fått höra. Det blev STOR sak bara den gången jag GLÖMDE rasten för att jag var inne i jobbet....
Du tycker inte det är ok att prata jobb på paustid. Andra gör det uppenbarligen. Så blir det när vi är olika.

Att du missade rast och dömd för det är verkligen inte att respektera kollegor.

Kaffe efter tidig promenad med hunden. Ingen lång utan 15 min i snigelfart.

Inväntar att mina 2 frukostägg ska bli klara. Idag är det mycket på jobbet men har iaf bokat in middag på stan med några vänner. Även fast jag är sliten. Ska bli både trevligt och gott. Härligt med fredag!

Sitter på bussen till jobbet. Blir något sen eftersom jag fick världens halsbränna precis när jag skulle gå
Så fick leta fram min mag medicin

Började dagen med att betala en räkning, inte den jag trodde hade kommit utan en annan. Har svårt för att vänta tills alla kommit in utan vill gärna betala nununu så är det gjort.
Har Trocadero :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 881
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 306
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 934
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
839
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår