Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter lunchen pep jag in i en butik och provade ut ett par nya löparskor. Blev otroligt sugen på ett par svindyra med kofiber (oj vad jag fjongade fram med dem på löpbandet) Men det fick i stället bli ett par "vanliga" utan platta, med vettigare pris.
Det blir kul att testa dem i helgen! Men oj vad jag suktade efter de där med kolfiber
Jag har råd egentligen... men det tar emot. Kanske kan jag hitta dem på rea någon gång i framtiden.
Det fick bli Saucony Kinvara Pro. Ska ha dem till asfaltsträning, långpass och halvmaran. Till terräng och grus/kross etc har jag ett par Saucony Peregrine som jag trivs väldigt bra med!Vad köpte du?
Jag kör ju på Asics rakt av, senaste blev GT-2000 i en terrängvariant, de vanliga har lite för mjuk yttersula för mina stigar (de har bättrat på dem så det är rätt grovt krossmaterial på en del ställen som de vanliga GT-2000 inte var riktigt glada i). Jag överpronerar så GT-2000 är perfekta.
Det fick bli Saucony Kinvara Pro. Ska ha dem till asfaltsträning, långpass och halvmaran. Till terräng och grus/kross etc har jag ett par Saucony Peregrine som jag trivs väldigt bra med!
De jag suktade efter var New Balance Supercomp V3.
Jag tycker Asics verkar ha trevliga skor, men tyvärr verkar de inte vara gjorda för mina fötter (extremt högt fotvalv och lite bred). Hittills har alla jag testat klämt lite överallt trots att jag till och med testat att dra upp dem så mycket att skosnöret bara nästan går att knyta. Synd, för som sagt de verkar vara trevliga skor annars.
Jag kollar också regelbundet och lägger räkningarna på betalning på penga-dagen.Började dagen med att betala en räkning, inte den jag trodde hade kommit utan en annan. Har svårt för att vänta tills alla kommit in utan vill gärna betala nununu så är det gjort.
Har Trocadero![]()
Varför blev det två bilder?