Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner igen det där, speciellt som barn eftersom jag alltid varit nattuggla. När jag hade eget rum hade jag ju koll på när farsan landat i lopplådan, då tände jag sänglampan och fortsatte läsa det jag höll på med och jag läste mycket och enbart teknisk och elektrisk facklitteratur.Fick barnet i säng i vettig tid! När man är vuxen kan det enda man vill vara att få gå och lägga sig, som barn kan det vara det värsta som finns![]()
Men ja så roligt! Kör!En vän väckte tanken i mig för ett tag sen, att jag skulle spela in lite sång i studio nån gång (han älskar att höra mig sjunga, men vill ha bra kvalitet på ljudet). Kom och tänka på det ikväll när jag övade inför imorgon, och började fundera på om jag faktiskt skulle undersöka vad det skulle kosta. Inte just för att skicka till vännen, utan för att ha riktigt bra inspelningar att kunna visa upp, dela när någon frågar om solist till bröllop, och även som minne för framtiden. Vet ju att rösten inte kommer låta samma för alltid, och sannolikt är jag redan förbi min ”bästa röst” i livet. Så kanske kul att få spelat in några låtar för att ha kvar
Blev riktigt taggad på idén, och en snabb sökning på en studio som jag vet är proffsig (för jag varit med och spelat in körmusik) visade ett betydligt lägre pris än jag trodde. Ska nog kolla lite närmare på det![]()
Då köper man den större för dom har en tendens att krympa i tvättenFunderar, tänker köpa två hoodies. Jag ligger precis mitt i mellan två storlekar och velar om vilken storlek jag ska köpa.
Den större såklart!Funderar, tänker köpa två hoodies. Jag ligger precis mitt i mellan två storlekar och velar om vilken storlek jag ska köpa.