Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge jag har arbetat inom förskolan - och det är åtskilliga år nu - har vi aldrig fått nämna något om andra barn till föräldrar. Om t.ex. Kalle biter Sven får vi inte säga till Svens föräldrar att det var Kalle som bet. Jag har aldrig känt att det har funnits någon anledning att göra det heller.Är det något nytt att de inte får berätta vem som retas och slår i skolan nu? Utöver övergreppet personen ju gör på din son så är det ju ett övergrepp i sig att hålla en sådan sak hemlig! Stackars din son!
Jag har som förälder alltid fått reda på när någon varit taskig mot mina barn, alltså vem. Det har aldrig varit någon hemlighet. Minns specifikt när ena var 10 och blev mobbad och slagen av en i klassen, var absolut inga problem att prata om vem. Han är visserligen 23 nu så kanske skillnad. Kanske har föräldrar blivit otrevliga mot andra barn och deras föräldrar, men då var det även samtal oss föräldrar emellan till slut när det inte gick över.Så länge jag har arbetat inom förskolan - och det är åtskilliga år nu - har vi aldrig fått nämna något om andra barn till föräldrar. Om t.ex. Kalle biter Sven får vi inte säga till Svens föräldrar att det var Kalle som bet. Jag har aldrig känt att det har funnits någon anledning att göra det heller.
Jag kan följa med som 1a provsmakareOm man skulle köpa en glassvagn och bara åka och sälja glass överallt? Vem vill vara med*tröttpåallt*
Blir det dyrt?Jag kan följa med som 1a provsmakare![]()
![]()
Tyvärr. Idag är ingen rolig fredag på jobbet. Det skitigaste görat skall göras.Brr brr brr brrrr!Men det är iaf FREDAG!