Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ledig alltsåKlippt drygt 5000kvm gräsmatta, hängt upp 2 maskiner tvätt ute, haft dricka paus och nu ska jag ta det utanför staketet + åka o handla, känner mig nästan som @LadyCovergirl![]()
Vår kära furstinna?Så nu vet ni vad jag ska kallas![]()
Som i sin tur fick sitt namn från den svenske rallyföraren Stig Blomkvist!Alldeles nu kom jag på att jag undrar om Stig inte fått namnet från The Stig i Top gear? Vit och snabb!
Det berättade inte Google för mig!Som i sin tur fick sitt namn från den svenske rallyföraren Stig Blomkvist!
The Stig is the mysterious "tame racing driver" of the popular BBC Automobile show Top Gear. His name derives from presenter Jeremy Clarkson's schooldays at Repton School: "new boys at Repton were always called Stig", presumably itself derived from "Stig of the Dump", a children's novel by Clive King written in 1963 or the race driver Stig Blomqvist.Det berättade inte Google för mig!![]()
Jag försöker övertala dottern att vi ska skriva "Here comes The StigThe Stig is the mysterious "tame racing driver" of the popular BBC Automobile show Top Gear. His name derives from presenter Jeremy Clarkson's schooldays at Repton School: "new boys at Repton were always called Stig", presumably itself derived from "Stig of the Dump", a children's novel by Clive King written in 1963 or the race driver Stig Blomqvist.