Vad gör vi? Del CCXIII

Det blåser. Jag avskyr blåst! Tur att jag iaf på fm ska rensa en rabatt bakom en pergola, på en innergård. Det är såpass skyddat att där växer en robinia, stor som en oxel :love:

Ar inte det "Black Locust"? Fina, luktar gott, bra for bin, men valdigt "invasive", stickiga, och giftiga och finns I massor har, sarskilt pa ostkusten dar de ar "native" om Jag inte missminner mig.

Kurs på jobbet i tvätteri
Sämsta kurs jag har gått på och lärare. Gick samma för något år sedan och vi tvättar inte som de gör på kursen. Vi har inga hjälpmedel att lyfta tunga lådor mm. Och ingen brandsäkerhet låda för Max moppar
Sämsta lunchen jag har ätit på ett tag- hade blivit mer mätt på ett Happy meal...
En heldag kvar på kursen imorgon

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 083
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 884
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka