Vad gör vi? Del CCXIII

Blä för att vakna på sennatten av att hankatten börjar bråka med honkatten; får ju för fasen hjärtsnörp! 😝. Lite i varmaste laget i sovrummet efter sommarvärmen men ska ju bli svalare igen men nästa omgång får AC'n ställas fram ☺️.
Nehej om man skulle göra bonnafrukost som jag kallar kombon havregrynsgröt, kokt ägg och smörgås, det var ett bra tag sen 😄 och ta tag i dagens göromål efter det 😊.

Tjoho! Du kommer älska att slippa diska! 😄. Fint porslin! :)
Det kommer jag absolut att älska!
Jag har haft diskmaskin de senaste 20 åren men nu när jag flyttade till min nya lägenhet finns det ingen.
Litet kök från 40-talet så det finns inte direkt plats för någon heller.

Efter att ha läst om andra här som köpt små Bob-maskiner letade jag runt lite och hittade en liknande i en svensk affär som ska passa.
Den är nu på väg och kommer förhoppningsvis i morgon som planerat :)

Det kommer jag absolut att älska!
Jag har haft diskmaskin de senaste 20 åren men nu när jag flyttade till min nya lägenhet finns det ingen.
Litet kök från 40-talet så det finns inte direkt plats för någon heller.

Efter att ha läst om andra här som köpt små Bob-maskiner letade jag runt lite och hittade en liknande i en svensk affär som ska passa.
Den är nu på väg och kommer förhoppningsvis i morgon som planerat :)
Hahaha då behöver jag ju inte säga det haha! Ah spännande :). Vi har inte heller fullstor diskmaskin- varken i förra huset eller nuvarande boende så vi har bänkdiskmaskin, jätteskönt det med :)

Här är det pytteregn, sånt där lätt regn som liksom aldrig blir nåt.

Ska snart åka in till mina föräldrar den sväng. Sen lämna en kasse kläder till försäljning

Regn, regn, regn. Skönt på ett sätt men det kryper i mig av rastlöshet.
Varit på möte på skolan och sedan hängt hemma i soffan under en filt ett par timmar inna hämtning av barn och en sväng till affären.

Hoppas på uppehåll fram på eftermiddagen så att jag kan gå några kilometer utan att bli helt blöt.

Är gräsänka ikväll då sambon ska på sommarfest med jobbet.

Funderar på vad tusan jag ska äta för gött. Fryspizza? Nåt annat kul?
Kanske bara korv och makaroner? Vad ska jag köpa för snacks?

Inte för att vi inte äter gott och snacksar annars, men det känns nästan lite högtidligt att dega på soffan själv en hel kväll :rofl: Annars är det alltid jag som är borta och rider på kvällen 😅

Läsa en jäkla massa Brandon Sanderson ska jag iaf. (Också lite som varje dag, men ändå)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 201
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
642
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 032
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka