Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varma tankarHamnade på akuten inatt, ska bli inlagd, men finns inga platser på någon avdelning. Så ja.. Här sitter jag.![]()
Ja och jävligt keliga runt datorer mm. Smulan har saboterar mycket skolarbete för barnet.Blev lite svettig när Molle la sig på tangentbordet och mus klickningen slutade fungera på Discord. Spelet försvann även från skärmen men jag fick upp det som en jättetunn remsa. Katter kan hitta kommandon som är väldigt ovanliga.
Robot! Lösningen är en robot. Det är alltid ok dammfritt och man behöver inte tänka på det.Bilen blir fixad och jag ska därefter gå min PW. Det har regnat under tiden jag var i stallet men det ser ut att klarna lite.
När min PW är klar ska jag dammsuga, vilket jag avskyr, samt baka och laga mat, vilket är mycket trevligare.
Robot! Lösningen är en robot. Det är alltid ok dammfritt och man behöver inte tänka på det.
Vi har det likadant. Men är nöjda med att kök och vardagsrum dammsugs regelbundet. Resten kräver någon form av handgriplighet. Men det är så j-a skönt att slippa i alla fall 75% av jobbet.Vilket funkar tveksamt i ett radhus på två plan och där dörrar till alla sovrum samt ett av badrummen alltid är stängda
Tro mig, annars hade det fått flytta in en robot![]()