Vad gör vi? Del CCXIII

Hon har i alla fall lagt sig till ro nu, utan att kämpa och försöka ställa sig upp. <3 Det är värt att ge henne ett par dygn tyckte vetten, och se om hon bättrar på sig hyfsat snabbt. Annars finns det inte så mycket att göra förstås. :cry:
Men jag hoppas. Hon är visserligen gammal, men pigg.
Håller tummar!!!

• Hjärta
Reactions: Sel
Hon har i alla fall lagt sig till ro nu, utan att kämpa och försöka ställa sig upp. <3 Det är värt att ge henne ett par dygn tyckte vetten, och se om hon bättrar på sig hyfsat snabbt. Annars finns det inte så mycket att göra förstås. :cry:
Men jag hoppas. Hon är visserligen gammal, men pigg.
Håller alla tummar i världen ❤️

Uppe med Marodören och kollar på Nicke Nyfiken. Barnet är ganska ointresserad men det hjälper mig att hålla mig vaken.

Mvh inte alls morgonmänniska

Ätit frukost, vattnat i växthuset och på framsidan, gråtit en skvätt över att regnvattentunnan är tom.
Vet inte vad jag ska hitta på idag.. Så lite olika grejer, men det går ju fort. Dansa regndans vore inte fel heller.

Just nu känns ekorrhjulet slitsamt.
Längtar efter semestern.
Dricker kaffe.
Jobb 8-16.
Sen måste jag handla. Drar alltid på det i det längsta.

Så konstigt. Beställde Ancestry DNA-kit i förra veckan, och visserligen står det att det ska ta 7-10 arbetsdagar innan det kommer. Lite oklart varför när det (tror jag) skickas från Irland. DHL var det från början och det kom supersnabbt till Tyskland, så då tänkte jag att jag skulle ha det hos mig inom ett par dagar. Sedan plockades det upp av Postnord-appen i fredags och sedan dess har det bara stått okänt leveransdatum. Kollar jag spårningslänken som jag fick när de skickade så ser det ut som om försändelsen fortfarande är i Tyskland... :cautious:

Vaken tidigt, planerar att katterna ska flytta och bo borta på obestämt tid. Nått i huset stinker. Obm vet inte vad det är. Jag sover knappt av rädsla att det är hälsofarligt. Provtagning hos grannen idag om utrustningen kommit.

Jag som jobbat med sanering har aldrig nånsin känt sådan stank. Till å med liksaneringen är bättre.

Bor i radhus och våran länga med 3 lägenheter är drabbade. Även den på bredvid.

Chika är på benen och är uppe och vandrar, nästan som om ingenting har hänt! 😍 Helt fantastiskt! Hon har ätit frukost och retats med katten! Igårkväll kunde hon inte ens stå, knappt sitta. <3
Jag har tagit ledigt idag förstås så vi tar det piano, men jag är så lycklig! Nu är största oron att hon ska få fler strokes.

Chika är på benen och är uppe och vandrar, nästan som om ingenting har hänt! 😍 Helt fantastiskt! Hon har ätit frukost och retats med katten! Igårkväll kunde hon inte ens stå, knappt sitta. <3
Jag har tagit ledigt idag förstås så vi tar det piano, men jag är så lycklig! Nu är största oron att hon ska få fler strokes.

Men så underbart att höra! :love:

• Hjärta
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 775
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
599
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 418
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka