Har äntligen fått in tvätten som har hängt ute sedan i söndags...
Ja ja, den är ju ordentigen genomsköljd och genomluftad i alla fall... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har mina sympatier. Det var ca 8 år sedan jag flyttade sist och jag hoppas verkligen att jag slipper göra om det igen!Flyttat!
Eller flyttfirman har flyttat åt mig men jag är ändå helt slut. Nu har jag att göra ett bra tag framöver med uppackning och fixa.
Visa bifogad fil 167427
Jo tack märkte det!Blev ett bra pass på banan på lunchen med min hästSen fick jag leta upp flughuvor till de andra för flugorna kom med råge med värmen nu...
Längtar tills min flytt också är överstökadFlyttat!
Eller flyttfirman har flyttat åt mig men jag är ändå helt slut. Nu har jag att göra ett bra tag framöver med uppackning och fixa.
Visa bifogad fil 167427
Jo men måste inte vara så, bra att du drar en gräns när du behöverGodman är ofta en släkting, och det har kommit förslag på det, men där drar jag min gräns.
Låter som en toppengrej att göra.Har beslutat mig för att gå ner i arbetstid efter sommarenMån-Tors 8-13 fre 8-12
Blev nyfiken jag med och körde quizet.Länk till quizet jag nämnde i andra tråden: https://quiz.tryinteract.com/#/614b36d63365070018d81bb3
Jag blev som sagt Cecilia Vasa![]()
Nej vad fruktansvärtLilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.
Men nej! Så hemskt för er båda.Lilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.