athena_arabians
Trådstartare
Lilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.
Åh nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.
Så nu vet ni vad jag ska kallasSå här blev mitt resultat
Du verkar vara mest som Kristina Nilsdotter Gyllenstjärna (1494-1559)
Modig, medveten, strategisk och handlingskraftig.
Organiserade den svenska frigörelsekampen mot ärkefienden Danmark och ledde försvaret av Stockholm mot invasionshären trots motstånd från delar av adeln och riksråden. Borgare och vanligt folk gav dock henne sitt stöd och hon gavs namnet Vår kära furstinna .
Mot löfte om amnesti kapitulerade hon. Kanske ångrade hon sig när tyrannen frågade om hon ville bli levande begravd eller levande bränd och därefter ställde till med Stockholms blodbad. (Kristina fängslades "bara")
Så nu vet ni vad jag ska kallas![]()
Jag vet också en som haft en slarvig god man. Denne betalade inte hyran, vilket den skulle göra, så till slut hotades klienten av vräkning eller kfm. Minns inte riktigt. Det löste sig bara för att h*n hade ett sparkonto som h*n kunde betala hyresskulden med.Vet en med skuldsanering som hade godman, den var inte någon släkting. Den godemannen sköte inte sitt uppdrag så hen höll på att bli av med skuldsaneringenpengar fanns för att betala räkningar.
Men nej!Lilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.
Håller med, gjorde samma sak
Inte förvånad det minstaSå här blev mitt resultat
Du verkar vara mest som Kristina Nilsdotter Gyllenstjärna (1494-1559)
Modig, medveten, strategisk och handlingskraftig.
Organiserade den svenska frigörelsekampen mot ärkefienden Danmark och ledde försvaret av Stockholm mot invasionshären trots motstånd från delar av adeln och riksråden. Borgare och vanligt folk gav dock henne sitt stöd och hon gavs namnet Vår kära furstinna .
Mot löfte om amnesti kapitulerade hon. Kanske ångrade hon sig när tyrannen frågade om hon ville bli levande begravd eller levande bränd och därefter ställde till med Stockholms blodbad. (Kristina fängslades "bara")
Nej men lilla hjärtatLilla Chika har precis haft en stroke, vi kom just hem från veterinären.Jag som ville att vi skulle ha den här sommaren, nu vet jag inte ens om vi får en vecka.