Vad gör vi? Del CCXIII

Precis hemkommen från onkologen. Varit nervös över resultat av helkroppsscan/röntgen i 3 veckor nu. Men den visade ingen cancer! 🥳
Ska ju ändå gå på behandling. Men sååå skönt att det inte kommit tillbaks ngt nu iom hög risk för det.
Och så fick jag nya mediciner mot biverkningar av behandlingen och ska få järndropp etc. Så skönt att de håller noga koll på allt! 👍

Jag hade faktiskt beslutat att sluta använda min vårjacka när vi fick lite sommartemperaturer i ett par dagar, och vägrade ta på mig den igen imorse :mad: Nu säger väderappen att det är 6 grader ute, helt orimligt för 22 MAJ! :arghh::down:

Skönt att de tagit det på allvar när det varit aktuellt för er att ringa. Om det blir någon liknande situation igen så ska jag nog testa att ringa. Hoppas innerligt på att det inte behövs dock.
Ring och försök även spela in, speciellt om han håller på och skriker i 15 minuter, om han skriker så högt att du hör vad han säger så tänker jag att man borde kunna spela in.

Vad skulle du vilja? :)
Starta egen djuraffär, för jag känner att det finns ett enormt glapp mellan vad många kunder efterfrågar och vad som finns i butikerna. Vill ha en djuraffär som vågar chansa lite och ta in "okända" märken och nya produkter. Och sedan kombinera det med personal som verkligen är kunnig, inte bara "kan sälja".

Annars skulle jag gärna jobba med att tillverka egna produkter, men jag vet att det är om möjligt ännu svårare att få till ekonomiskt.

Har fixat stallet, lämnat böcker på biblioteket, köpt lite småsaker på Normal och pysslat med byte av shorts på Stadium.
Det senare blev bra för det var kampanj på shorts så det blev 25 procent billigare än när jag två veckor beställde på hemsidan :D

Sitter hos frisören efter en MAGISK lunch.
Laxpudding som var helt otrolig, följt av de absolut godaste pannkakorna på denna jord.
Gillar inte ärtsoppa men tänker inte missa (pannkakorna) sista torsdagen innan löning på Rolfs Kök :D

Nu väldigt pepp på sommarhåååår :love:
Dvs, samma som alltid, men lite ljusare, lite högre upp i håret.

Precis hemkommen från onkologen. Varit nervös över resultat av helkroppsscan/röntgen i 3 veckor nu. Men den visade ingen cancer! 🥳
Ska ju ändå gå på behandling. Men sååå skönt att det inte kommit tillbaks ngt nu iom hög risk för det.
Och så fick jag nya mediciner mot biverkningar av behandlingen och ska få järndropp etc. Så skönt att de håller noga koll på allt! 👍
Men så skönt för dig, härligt! 😊

Har faktisk inte provat ge.
Tror väl egentligen inte plättarna innehåller några onyttigheter.
Jag tål ju varken gluten eller mjölk, så det är havredryck, kikärtsmjöl och glutenfri mjölmix i + ägg.

Inget av det torde väl vara skadligt för en liten pudelmage?
Mina tidigare hundar (av lite större storlek) har alltid fått sista pannkakan. Den där som alltid blir för tjock elelr för tunn. Så jag gjorde den för tjock och serverade till lycklig hund.

Hemma, handlat en myckenhet äpplen och cola zero på extrapris + körsbärstomater och soppåsar. Nu äter jag ett äpple och dricker turkiskt äppelte.

Ute var det kallt och rått så skönt att komma in i värmen och sitta framför datorn med katten.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 330
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 217
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka