Vad gör vi? Del CCXIII

Bifogade filer

• Screenshot_20250523-020711.webp
    Screenshot_20250523-020711.webp
    41,8 KB · Visningar: 23
Imorgon kommer fröken katt sova sött när mötet börjar, så matte har inte hjärta att slänga ut henne. (Alternativt kommer hon att försvinna till katternas Narnia och vara omöjlig att upptäcka).

Sen när mötet börjar får hon tokfnatt och sedan ska hon prompt ligga på skrivbordet med sina ädlare delar rakt mot kameran…

Inte osannolikt scenario... :rofl:

Men matte kommer att vara hård, antingen blir det instängd i sovrummet eller ute. En av deltagarna är bergmästaren och jag har inte lust att visa upp katten för henne...

Sambon kom hem inatt och Swedbank har kammat till sig så nu är boost köpt.

Jag och Marodören kollar på pippi på suefplattan

Vaken och kunde inte somna om. Suck.
Har betalat räkningar, beställt lite grejer som behövs (Bepanthen till tatuering, och rödcederolja och nya ark till malfällorna), flyttat budgeterat belopp till sparkonton. Alltid skönt!
Ska göra mig klar för att gå ner och veckohandla, affären öppnar kl 7.

Vaken och kunde inte somna om. Suck.
Har betalat räkningar, beställt lite grejer som behövs (Bepanthen till tatuering, och rödcederolja och nya ark till malfällorna), flyttat budgeterat belopp till sparkonton. Alltid skönt!
Ska göra mig klar för att gå ner och veckohandla, affären öppnar kl 7.
Det är väldigt fuskigt att du/ni får lön 4 dgr före mig/oss.😉

Hemmajobb i dag. Ska bli skönt. All huvudvärk har gjort mig trött och seg och lite småsur på ljud och ljus och här kan jag bestämma själv hur mycket ljud och ljus jag vill ha.

Katten sover bakom min rumpa medan jag knapprar på tangentbordet :heart Nästa gång jag köper datorstol får det bli en xxl variant 😅

Har precis gjort bort mig :rofl: :rofl: Sambon sitter i morgonmöte. Jag satt och åt frukost med snudd på inga kläder på mig. Ena akvariet började låta konstigt och jag gick dit för att kolla vad som hände. Well. Jag tänkte inte alls på att sambon har webcam igång, att man ser akvarierna då och att jag knappt var påklädd :rofl: :o HUR kan jag inte tänka på det?! Just nu vill jag bara sjunka genom ett hål i marken. Ska nog ge mig iväg på skogspromenad....

Har precis gjort bort mig :rofl: :rofl: Sambon sitter i morgonmöte. Jag satt och åt frukost med snudd på inga kläder på mig. Ena akvariet började låta konstigt och jag gick dit för att kolla vad som hände. Well. Jag tänkte inte alls på att sambon har webcam igång, att man ser akvarierna då och att jag knappt var påklädd :rofl: :o HUR kan jag inte tänka på det?! Just nu vill jag bara sjunka genom ett hål i marken. Ska nog ge mig iväg på skogspromenad....

Särbon höll på att göra samma sak när jag satt i ett möte. Jag tror inte mina kollegor hade uppskattat en borrare endast iförd kalsonger :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 339
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
650
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka