Nu ska jag dricka choklad med jordgubbssmak 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här heter det klänkebenTrodde krokben var rikssvenska?![]()
Den härSå vitt jag vet heter det krokben i skaraborg och fälleben i skåne (tror jag)
Snygg text så vilken knapp har jag nu tryckt på ?
Imorgon kommer fröken katt sova sött när mötet börjar, så matte har inte hjärta att slänga ut henne. (Alternativt kommer hon att försvinna till katternas Narnia och vara omöjlig att upptäcka).
Sen när mötet börjar får hon tokfnatt och sedan ska hon prompt ligga på skrivbordet med sina ädlare delar rakt mot kameran…
Det är väldigt fuskigt att du/ni får lön 4 dgr före mig/oss.Vaken och kunde inte somna om. Suck.
Har betalat räkningar, beställt lite grejer som behövs (Bepanthen till tatuering, och rödcederolja och nya ark till malfällorna), flyttat budgeterat belopp till sparkonton. Alltid skönt!
Ska göra mig klar för att gå ner och veckohandla, affären öppnar kl 7.
Den ser inte så hög ut, kanske passar på min köksbänk ... vad är det för märke och modell? Behöver man koppla den med fast koppling till vattenledningen?Väntat hela dagen på leverans av diskmaskin. Till slut kom den.
Nu diskar jag
Visa bifogad fil 168000
Sörmländska med.Man brukar ju säga så om man sätter ut ett ben framför någon för att fälla den, är nog typiskt östgötskt uttryck tror jag![]()
Har precis gjort bort mig![]()
Sambon sitter i morgonmöte. Jag satt och åt frukost med snudd på inga kläder på mig. Ena akvariet började låta konstigt och jag gick dit för att kolla vad som hände. Well. Jag tänkte inte alls på att sambon har webcam igång, att man ser akvarierna då och att jag knappt var påklädd
![]()
HUR kan jag inte tänka på det?! Just nu vill jag bara sjunka genom ett hål i marken. Ska nog ge mig iväg på skogspromenad....