Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh jösses, nu väckte du ett minne till livOch pizza?
Skillnaden mellan oäten och den som så att säga kommit i retur - den är inte så stor
![]()
Har också funderat på hf, jag har blivit så himla dålig på att äta kvällsmat det senaste halvåretNu blev jag sugen på pizza ju.
Men idag blir det tacos.
Imorgon får vi en låda hello fresh. Dyrt men bra när inspirationen tryter
Det är rätt god mat faktiskt, och väldigt skönt att slippa all planering åtminstone några dagar i veckan. Vi köper tre dagar 2 pers och det blir nån matlåda också.Har också funderat på hf, jag har blivit så himla dålig på att äta kvällsmat det senaste halvåret![]()
Jag har haft fyra dagar, fyra personer tidigare. Då blir priset något bättre, tror skillnaden mellan tre och fyra dagar var 100 kronor...Det är rätt god mat faktiskt, och väldigt skönt att slippa all planering åtminstone några dagar i veckan. Vi köper tre dagar 2 pers och det blir nån matlåda också.
Men det är ju mycket pengar..
Oj, då kan man ju lika gärna öka på ja. Mat går ju alltid åtJag har haft fyra dagar, fyra personer tidigare. Då blir priset något bättre, tror skillnaden mellan tre och fyra dagar var 100 kronor...
Älskar loppis! Köpte fyra nya tallrikar häromdagen.Loppis! Finns inget bättre ställe att handla om man vill vara ekonomisk. Köpte en Pyrex ugnsform för 30 kr. Googling när jag kom hem säger att en ny kostar i alla fall ca 200 kr... Sedan köpte jag också en snygg broderad duk för en tjuga
.
Är det mycket folk där redan?
NäÄr det mycket folk där redan?
Vore väldigt kul, men ska gå på en kompis födelsedagsfirande idag TYVÄRR!NäDet sitter en rad folk längs i princip hela staketet, men that's it (och man tar ju mer plats när man sitter än när man står ihoppressade). Kommer du också och tittar?
Och pizza?
Skillnaden mellan oäten och den som så att säga kommit i retur - den är inte så stor
![]()
Blir pinsapizza här ikvällNu blev jag sugen på pizza ju.
Men idag blir det tacos.
Imorgon får vi en låda hello fresh. Dyrt men bra när inspirationen tryter
Sluta genast titta....Oh lord, Sverige ligger redan under med 0-2 i första perioden. Det händer alltid när jag tittar.