Blasten kan man använda ja. Jag använder den.Jag använder inte lök så ofta … ska jag sätta den i en kruka måntro? Man kan väl använda blasten också?
Visa bifogad fil 174219
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blasten kan man använda ja. Jag använder den.Jag använder inte lök så ofta … ska jag sätta den i en kruka måntro? Man kan väl använda blasten också?
Visa bifogad fil 174219
Skär i skivor stek lätt i lite olja pch häll på buljong. Krydda med timjan och vips har du en god soppaJag använder inte lök så ofta … ska jag sätta den i en kruka måntro? Man kan väl använda blasten också?
Visa bifogad fil 174219
Efter otroligt många om och men har jag fått fabriksåterställt och konfigurerat min Chromecast samt parkopplat min fjärrkontroll.
När den vägrade anslutas till wifi ville jag kasta ut skiten genom fönstret men det löste sig tillslut
Nu kan jag ändra volym och stänga av Google TV igen![]()

Helt fantastiskt stolt över mig självVisst blir en imponerad av sig själv när en lyckats med sådant där?![]()
Definitivt under övriga kvalifikationer: ”Tekniskt geni”Helt fantastiskt stolt över mig självKan man skriva det här i CV:et?
![]()
Ja, såg ut som ringar tydligen. Det verkar inte vara så lätt som "bara" bakterier, han tog foton på ringarna för att kolla upp det närmare, men jag är torr i munnen normalt och har känt av det värre den senaste tiden också. Måste ha kommit i samband med min nya tand eller strax därefter, var inget på senaste besöket för 1,5 vecka sedan, tanden sattes in för 2,5 veckor sedan och min muntorrhet började bli värre ungefär då omkring också. Men jag har både dosökat mediciner och ätit betydligt sämre under just den här perioden också.Vit beläggning kan det vara svamp?
En Tax i min närhet överlevde glykolförgiftning så de kan gå bra.Spionens bästa kompis ligger på djursjukhus, man vet inte vad som är fel, kanske förgiftning. Riktigt riktigt allvarligt så att de ska ha telefonerna på hela natten ifall det värsta händer. Det gör fysiskt ont i mig för både hans husse och mattes skull, min skull och för spionens skull. Livet suger för jävla mycket ibland alltså! Fy fan!!
Skönt att höra! De hade fått fråga om tex råttgift i närheten, men jag tänker att det är mer osannolikt än glykol. Han är en husky så går inte lös och är inte heller typen som äter vad som helst, dessutom ligger det sällan synligt lättillgängligt ute i en stad i området vi bor (inte i centrum) och ägarna skulle genast märka det i sådana fall. Måste vara något mindre, snabbare att sätta i sig i sådana fall, smaskigare, som något med glykol i, tänker jag. Positivt att en mindre hund som tax klarade sig!En Tax i min närhet överlevde glykolförgiftning så de kan gå bra.![]()
Helt fantastiskt stolt över mig självKan man skriva det här i CV:et?
![]()