sö ifrån tar man av mot ikea,tar hö i rondellen, tar vä i ikearondellen, vä 1 vägen, över korsningen kolla på vä sidanNä! Det lät farligtVad heter den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sö ifrån tar man av mot ikea,tar hö i rondellen, tar vä i ikearondellen, vä 1 vägen, över korsningen kolla på vä sidanNä! Det lät farligtVad heter den?
Grattis!Har haft en fin dag med många fina grattishälsningar på FB, goa elever och kollegor som gratulerat och fint avslut hos päronen som bjöd på mat, fika och fina presenter.
I morgon blir det lite mat och mys även med syster och systerdotter efter jobbet.
Visa bifogad fil 174271
Grattis!Har haft en fin dag med många fina grattishälsningar på FB, goa elever och kollegor som gratulerat och fint avslut hos päronen som bjöd på mat, fika och fina presenter.
I morgon blir det lite mat och mys även med syster och systerdotter efter jobbet.
Visa bifogad fil 174271
Grattis i efterskott!Har haft en fin dag med många fina grattishälsningar på FB, goa elever och kollegor som gratulerat och fint avslut hos päronen som bjöd på mat, fika och fina presenter.
Visa bifogad fil 174271
Nej men tänk på regnet som vildhäst!Släppt ut hästarna och följde med ner på betet för att flytta stolp. Min knashäst larmade för fara i nivå DEFCON 1. Vi skulle alla dödens dö iom fasan i hagen. Minst!
Han vankade fram och åter och glodde på avstånd.
Här är det ohemult läskiga och farliga.. Lite brännässlor och tistlar.
Han skulle väl iaf inte bli ett lätt byte om han var vildhäst. Iofs kanske han skulle svälta ihjäl om han är så rädd för växter.
Visa bifogad fil 174286
Vi sålde vår förra bil till dem. Supersnabba!Förstår varför Riddermark bil har sån enorm marknad. Jag hinner knappt tänka klart att sälja bilen förrän jag får sms av de (sanning med modifikation, jag fyllde i sån där att man kan sälja sin bil till handlare, inom 48 h hör handlare av sig, tycker på skicka o samma sekund kommer sms från Riddermark. Fattar att det är automatiskt men ändå)