Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker övertyga kompisen om att hon behöver en liter eller så, med ekollon.....
20250917_100620.webp

Känner mig bättre idag, yay. Har bokad tvättid till ikväll och det känns som jag faktiskt kommer kunna tvätta.

Min Libre 3 har blivit galen tror jag. Den påstår att jag har 17.3 i bs. Så nu försöker jag mäta med mätsticka men har inte fått det att fungera. Extremt mystiskt allting. Vågar inte riktigt ta snabbverkande för att få ner det när jag inte riktigt vet var jag faktiskt ligger.

Väntar på att få gå hem. Det blir löpning och sen mat och sova.
Nästan samma som i går med andra ord. Men minus äpple plus löpning 😅
Sen tänker jag att jag borde vara lite utvilad och att jag kan fortsätta med mina vanliga sömnvanor...

Hemma efter att ha hämtat på förskolan och funderar på om jag kan vuxenstrejka så jag slipper komma på middag varje dag. Jag har inget emot att laga mat men att komma på nått är jag sååååå trött på
Veckoschema till vardagarna?
Köttbullar med mos
Korvstroganoff och ris
Pommes och grillkorv i ugnen
Pannbiff med potatis
Lasagne
Fiskpinnar med mos
Kycklingnuggets med pommes i ugnen
Hamburgare
Nachoplåt
Falukorv i ugn

Råkade se att Jula har (som jag hoppas) samma vinterkappor som de har haft nu i några år. Uppdaterade färger dock, så jag köpte en snygg blå. Håller tummarna för att de inte har ändrat en massa på passform osv, för min förra Jula-jacka har varit toppen :up: ! Försökte ju få tag i en förra året men då var de helt slutsålda... :nailbiting:

Plågats hela förmiddagen så nu har jag två nya tatueringar. 😁
Sonen, som var hur pigg som helst igår och i morse - blev hemringd från skolan så mormodern fick rycka ut. Blir väl hemmadag imorgon igen då.. 🫠

Supertrött nu, så blir inte många knop till idag. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn