Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brorsan har rotat i förrådet och hittade ändå en klubbtidning från Skellefteå Ridlubb år 1996, och från 4Hklubben där jag stallade upp min första häst från 1997. :D Det är grejer!

1758058075132.webp

Vaknade före klockan men ville inte gå upp. Men upp kom jag och nu är rundan gjord.
Dusch, kaffe och macka före jobb 8-16.
Sen lite försenat födelsedagsmys med familjen eftersom inte alla var med i går.

Släppt ut hästarna och följde med ner på betet för att flytta stolp. Min knashäst larmade för fara i nivå DEFCON 1. Vi skulle alla dödens dö iom fasan i hagen. Minst!
Han vankade fram och åter och glodde på avstånd.
Här är det ohemult läskiga och farliga.. Lite brännässlor och tistlar. 🙄😂
Han skulle väl iaf inte bli ett lätt byte om han var vildhäst. Iofs kanske han skulle svälta ihjäl om han är så rädd för växter. 🤷‍♀️😅
DCCCC469-B942-42F3-AAEF-FF10586FDFCE.webp

Sovit jättedåligt timmar, typ 3. Men känns som att jag sovit intensivt? 🤣 Pigg som attan idag! Troligen en kombination av ledig onsdag och tatueringstid! 🤓🥳🤩

Måste hinna in på affärer också, köpa den sista presenten och blommor till sonen som har födelsedag imorgon. ❤️

Släppt ut hästarna och följde med ner på betet för att flytta stolp. Min knashäst larmade för fara i nivå DEFCON 1. Vi skulle alla dödens dö iom fasan i hagen. Minst!
Han vankade fram och åter och glodde på avstånd.
Här är det ohemult läskiga och farliga.. Lite brännässlor och tistlar. 🙄😂
Han skulle väl iaf inte bli ett lätt byte om han var vildhäst. Iofs kanske han skulle svälta ihjäl om han är så rädd för växter. 🤷‍♀️😅
Visa bifogad fil 174286
Nej men tänk på regnet som vildhäst! :nailbiting::crazy:

Blläh.. kan någon ge mig några miljoner så jag bara kan lulla runt hemma?

igen lust alls idag och massor att göra här på jobbet. Benet gör ont och måste dessutom sluta tidigare för att hinna till 1 veterinäern med hunden och 2 behandling på hästen. Bara slänga ut med pengar som man knappt har.
Räknat ut att herr häst bara kostat mig ca 10 000,- extra i månaden i flera månader nu. (snittat kostnaderna jag betalat)

självklart är det helt klart värt det OM han nu någonsin blir bra men det är sura pengar ändå.

Keep on swimming, keep on swimming... Dagens mantra

Förstår varför Riddermark bil har sån enorm marknad. Jag hinner knappt tänka klart att sälja bilen förrän jag får sms av de (sanning med modifikation, jag fyllde i sån där att man kan sälja sin bil till handlare, inom 48 h hör handlare av sig, tycker på skicka o samma sekund kommer sms från Riddermark. Fattar att det är automatiskt men ändå)

Förstår varför Riddermark bil har sån enorm marknad. Jag hinner knappt tänka klart att sälja bilen förrän jag får sms av de (sanning med modifikation, jag fyllde i sån där att man kan sälja sin bil till handlare, inom 48 h hör handlare av sig, tycker på skicka o samma sekund kommer sms från Riddermark. Fattar att det är automatiskt men ändå)
Vi sålde vår förra bil till dem. Supersnabba!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund