Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Veckoschema till vardagarna?
Köttbullar med mos
Korvstroganoff och ris
Pommes och grillkorv i ugnen
Pannbiff med potatis
Lasagne
Fiskpinnar med mos
Kycklingnuggets med pommes i ugnen
Hamburgare
Nachoplåt
Falukorv i ugn
Det hade varit nått om kommunen kunde vara mer konsekventa på att lägga upp veckomenyn på förskolan så jag inte göra samma mat som dem för ofta för då vägrar Marodören att äta och vill helst att han äter med 😁
Usch, ja, det är inte alltid kul. Här blir det mumsig Nikkaluoktasoppa idag :) .
Ååh det var länge sen. Blir det nog i helgen ❤️

:banghead: 6 enheter insulin. Ingen förändring. Två timmar senare 8, nu vågar jag inte ta mer. Den ligger fortfarande envist kvar på 19.
Det händer. Speciellt i samband med infektioner.
Antingen ärdet lågt hur mycket snabba kolhydrater man äter, eller så ligger det i taket.

Jag hade inte tagit mer insulin utan väntat. Du kan riskera krascha. Kolla ofta bara.

Senast ändrad:
Hade precis en fantastisk kund på jobbet :D Inte bara supertrevlig(!) och sådan som verkligen tar bra hand om sitt husdjur, han hade dessutom en underbar bil. På något vis slutade det med att han erbjöd mig att åka med en liten sväng, bara för att få känna på hur bilen är. Tack vare snäll kollega som släppte iväg mig så blev det en åktur. Vilken bil. Och vilken oerhört trevlig människa. Det här kommer jag leva länge på :heart:

Hade precis en fantastisk kund på jobbet :D Inte bara supertrevlig(!) och sådan som verkligen tar bra hand om sitt husdjur, han hade dessutom en underbar bil. På något vis slutade det med att han erbjöd mig att åka med en liten sväng, bara för att få känna på hur bilen är. Tack vare snäll kollega som släppte iväg mig så blev det en åktur. Vilken bil. Och vilken oerhört trevlig människa. Det här kommer jag leva länge på :heart:
Åh men så kan man ju inte säga utan att berätta vad det var för bil?! 😅🤓

Bara 10 minuter till min föreläsning om AI och släktforskning nu :) .
Borde kanske haft lite snacks, men jag har nog inget speciellt hemma tyvärr. Det får gå ändå :) .

Dundertrött idag med! Hade tänkt baka inför besök imorgon. Men nej, vi får köpa ngt.
Kastat matkulor till hundarna. Så de fick springa och röra sig lite mer. Gullpluttarna! ❤️
Helt redo liten gremlin!
IMG_9335.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok