Äter en mycket god brownie 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det är jag så sjukt sugen påÄter en mycket god brownie![]()
Åh, det är jag så sjukt sugen på![]()
Du kanske bör kolla upp det där?Min fot gör ont! Sjukt ont.Hur ska jag fixa gå till förskolan sen?
Ja jag börjar tro det med. Kan inte vicka på tårna utan smärta längre. Poop!Du kanske bör kolla upp det där?
Du verkar ha en bra hyresvärdJakten på en liten soffa/större fåtölj är påbörjad. Jag har bara en (obekväm) säng och några köksstolar här, så jag behöver verkligen något mer. Hyresvärden har sagt att jag ska säga till om något saknas, och han har skåpbil, så om jag hittar en passande begagnad soffa så hoppas jag på att få hjälp att köra hit den.
Ja verkligen! Hur snäll och bra som helst. Min stuga står på deras gård, men de är väldigt måna om att inte vara påträngande eller så. De ordnade så att allt var i fint skick innan jag flyttade in, ska se till att köpa hit en ny och bra dammsugare de närmsta dagarna, har ställt fram några utemöbler som jag kan sitta i (när det inte regnar...) har sagt att jag kan använda deras grill om jag vill det, har inget emot hundarna osv. Jag önskar verkligen att de hade haft en större bostad för uthyrning lite närmare jobbet, för just nu vill jag bara byta bostad, inte hyresvärdDu verkar ha en bra hyresvärd![]()
Som sagts redan: infektioner ökar blodsockret och du har ju precis varit rejält sjuk på grund av sådan med ju sepsis som följd. Inte oväntat alls.Hmmm, bs fortsätter att krångla. Inte haft en orgie i nektariner eller ens tomater. Revbensspjäll men återigen inget frossande. Lite osötat mörkt rågbröd med skagen. 18 enheter tresiba och vaknar med 13.6 myskoSåhär högt har jag inte legat på mycket länge. Inte ens när jag blev lite galen i våras och åt semlor i parti och minut.