Nu har ju oftast inte det vita på chokladen med datumet att göraNä tack och lov inte den vi åt. Men är ju så olika- ibland blir den ju vitdassig strax före redan eller senare. Men de uppgett fel datum på hemsidan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har ju oftast inte det vita på chokladen med datumet att göraNä tack och lov inte den vi åt. Men är ju så olika- ibland blir den ju vitdassig strax före redan eller senare. Men de uppgett fel datum på hemsidan.
Okidok. Aldrig sett förut på choklad i bra datum bara när det är runt utgång men okejNu har ju oftast inte det vita på chokladen med datumet att göra
Jag har sett det många gånger, speciellt när jag handlat bakchoklad. Har för mig att det helt enkelt handlar om att man har förvarat chokladen lite fel - för varmt.Okidok. Aldrig sett förut på choklad i bra datum bara när det är runt utgång men okej![]()
Kan ju tänkas, den har ju rätt låg smältpunkt. Finns en anledning till att chokladen här hemma inte förvaras i köksskåpet närmast braskaminens rör (bara en vägg mellan)Jag har sett det många gånger, speciellt när jag handlat bakchoklad. Har för mig att det helt enkelt handlar om att man har förvarat chokladen lite fel - för varmt.
Ja precis då blir det vitt och smuligt.Jag har sett det många gånger, speciellt när jag handlat bakchoklad. Har för mig att det helt enkelt handlar om att man har förvarat chokladen lite fel - för varmt.
Jisses!Jag kan nästan förstå varför Dramatiska Hästen var lite ängslig över att gå genom skogen här om kvällen. Iaf om det står 6-7 såna här och glor. Ser ju ut som någon helveteshund!
Visa bifogad fil 174562
Å skäller gör dom ju oxå!Jag kan nästan förstå varför Dramatiska Hästen var lite ängslig över att gå genom skogen här om kvällen. Iaf om det står 6-7 såna här och glor. Ser ju ut som någon helveteshund!
Visa bifogad fil 174562
Kastrup är igång igenSka borsta tänderna och sen lägga mig.
Följer drönaraktiviteterna på både Kastrup och Gardermoen också.
Kastrup är igång igen
Å skäller gör dom ju oxå!![]()