Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag låter helt enkelt bli att öppna. Är det någon jag känner kan de messa.Kikhål i dörren. Kostar typ en hundring i bygghandeln.
Dottern har dessutom börjat fundera på att gå gymnasium med internat. Jag kollade på Lundsberg, såg årsavgiften och slutade raskt kolla
Nämnda dotter frågade om priset jag sa var per termin eller år. Jag sa per år och då tyckte hon att det åtminstone var acceptabelt.
Ett av Camilla Läckbergs barn går där och jag sa att hon nog tjänar mer än jag. Dottern tyckte att det ju ändå var så att jag tjänar rätt bra.
Hon har en himla tro på mig iaf![]()
Tror det var i Falun de har dukat upp säsongens första julbord lagomt till gårdagens lunch. Hörde det i radion igår på väg till stallet.Jula i Falun har dukat upp hela julsortimentet![]()
Midsommartallrik lagom till fettisdagen ska du se.Tror det var i Falun de har dukat upp säsongens första julbord lagomt till gårdagens lunch. Hörde det i radion igår på väg till stallet.![]()
Midsommartallrik lagom till fettisdagen ska du se.
Jula i Falun har dukat upp hela julsortimentet![]()
För nära hem![]()
Rymdgymnasiet i Kiruna!
Ljusslingor tycker jag är okej! Tänkte sätta upp min på balkongen i veckan, det börjar ju bli mörkt nuMed det sagt... jag såg en ljusslinga jag blev lite sugen på![]()
Jag spanade in ljusslingor på Clas Ohlson igårMed det sagt... jag såg en ljusslinga jag blev lite sugen på![]()