Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men utan torktumlare så är det ett måste för lite mjukare tvättJag har inget alls, har du testat utan?
Tack! Blev osäker på det där med fläckarna, om det var på huggormarna eller snokarna. Dessa hade inga vita kinderSå fint att du kunde hjälpa dem! Och javisst är det huggormDen färg som snok och huggorm kan ha gemensamt är svart, men då kan man se vita fläckar på kinderna på snoken.
Oj. Har aldrig tumlare och är 20 år sedan jag ägde sköljmedel. Mjuka kläder ändå.Ja men utan torktumlare så är det ett måste för lite mjukare tvätt
Där måste jag hålla med dig!Oj. Har aldrig tumlare och är 20 år sedan jag ägde sköljmedel. Mjuka kläder ändå.
Mjuka blir de.Oj. Har aldrig tumlare och är 20 år sedan jag ägde sköljmedel. Mjuka kläder ändå.
Det är nog jättebra att börja ett år tidigare, vi har öppet hus på jobbet och det brukar komma elever som går redan i sjuan. Men vi har också en spetsutbildning som är Sverige unik så det är många som vill kika i god tid.Vi ska börja gå på gymnasiemässan redan i år för att hinna förstå och få koll, det är svårt som sagt. När jag gick gymnasiet fanns det 6 skolor i stan liksom![]()
Tråkig inställning, självklart tycker jag att barnen ska välja själva men att stötta och ställa relevanta frågor är jätteviktigt.Jag fick info att gymnasieval bestämmer de själva, jag som förälder har inget att säga till om. Vilket i vårt fall var tur då pappan är en krångelmaskin.
Sen har de rätt till inackorderingstillägg om det är ett val som inte finns på orten (ca 2000kr/mån). Barnet är skrivet hos mig men går i skola på annan ort.
Ok jag har inte problem med håren på textilier.Mjuka blir de.
Men utan tumlare är allt hår kvar - både mitt och hundens.
När jag hade ett stall fullt med hästar hade jag inte klarat mig utan.
Det är nog jättebra att börja ett år tidigare, vi har öppet hus på jobbet och det brukar komma elever som går redan i sjuan. Men vi har också en spetsutbildning som är Sverige unik så det är många som vill kika i god tid.
Tråkig inställning, självklart tycker jag att barnen ska välja själva men att stötta och ställa relevanta frågor är jätteviktigt.
Ja använder inte det även när jag inte torktumlar.Ja men utan torktumlare så är det ett måste för lite mjukare tvätt