Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HuuuuHar en sån märkligt obehaglig overklighetskänsla i dag. Känns som att allt som händer inte är på riktigt och som att jag styr kroppen "utifrån mig själv".
Blir nog bara att gå hem efter jobbet (dvs nu typ) och göra ingenting hemma.
GrattisÄr nöjd med min födelsedag, trots trötthet och lite näsblod. Trevligt med hälsningar på Facebook och Messenger.
Grattis!Är nöjd med min födelsedag, trots trötthet och lite näsblod. Trevligt med hälsningar på Facebook och Messenger.
Asså ögonen lixom
Eller hur! Undrar hur det var när man för ALLRA första gången gjorde en sådan undersökning och såg en sådan bild på en människa första gången? Vilka skratt det måste varit ändå?Asså ögonen lixom![]()
Den ser ju mest chockad ut stackaren
Jag vet! Tycker de är så himla roliga!Den ser ju mest chockad ut stackaren![]()
Grattis på din dagÄr nöjd med min födelsedag, trots trötthet och lite näsblod. Trevligt med hälsningar på Facebook och Messenger.
AntagligenEller hur! Undrar hur det var när man för ALLRA första gången gjorde en sådan undersökning och såg en sådan bild på en människa första gången? Vilka skratt det måste varit ändå?
Det blir värre med matta. Allt hår, damm och ludd fastnar i mattan.Fnular på om en badrumsmatta hade förenklat städningen av badrumsgolvet eller bara gjort det etter värre?
Jag hatar att städa golv och badrumsgolvet är en särskilt miserabel syssla. Slänger mycket, mycket hellre in ett par extra trasor i tvättmaskinen om det hade minskat behovet av golvstädning.
Det beror väl på vad som är jobbigt att städa? Jag har matta utanför duschen istället för att kliva på handduk, men själva golvstädet blir ju varken mer eller mindre för det.Fnular på om en badrumsmatta hade förenklat städningen av badrumsgolvet eller bara gjort det etter värre?
Jag hatar att städa golv och badrumsgolvet är en särskilt miserabel syssla. Slänger mycket, mycket hellre in ett par extra trasor i tvättmaskinen om det hade minskat behovet av golvstädning.
Brukar män kissa på golvetDet beror väl på vad som är jobbigt att städa? Jag har matta utanför duschen istället för att kliva på handduk, men själva golvstädet blir ju varken mer eller mindre för det.
Jag tycker annars att just badrumsgolvet är enkelt. Oftast litet, snabb våttork och färdigt liksom! Detta förstås utan män som kissar/stänker på golvet.
Vad irriterande! Det kan ju vara snudd på omöjligt att lokalisera ett ljud som bara kommer ibland.