Men vad i hela friden ska du med bullarna till?Åkte till ÅV och passade på att handla eftersom jag insåg att jag inte hade tillräckligt med tvättmedel och har tvättid imorgon. Passade också på att inhandla en påse frysta kanelbullar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad i hela friden ska du med bullarna till?Åkte till ÅV och passade på att handla eftersom jag insåg att jag inte hade tillräckligt med tvättmedel och har tvättid imorgon. Passade också på att inhandla en påse frysta kanelbullar.
Blev du av med benetMen vad i hela friden ska du med bullarna till?
En ryobi? Har funderat på att köpa en Ryobi (har batterier) men tvekat. Kanske inte ska tveka längre?I lite övermod köpte jag - eftersom att trädflytten var så billig - en batteridriven lövblås..
Hatar löven från alla lönnar och ekar på tomten. Att göra något åt det tar många dagar.
Lilla gröna lövblåsen flyttade ihop dem i högar på en kvart
Hälften sitter kvar på träden men de dm-tjocka lagren under träden är väck.![]()
Jag har en lövblås/lövsug med sladd. Den är helt fantastisk, älskar den. Haft mycket asfalt, blåser rent alltihop på 10 minuter, samma sak med köksträdgården med grus, blåser rent den oerhört fort. Magisk!En ryobi? Har funderat på att köpa en Ryobi (har batterier) men tvekat. Kanske inte ska tveka längre?
Har också en massa eklöv som tar evigheter att kratta ihop. Min gamla mor kan ju inte göra det varenda år..
Och så tänker jag mig att den skulle kunna blåsa rent i växthuset med. Det blir massa blad från träden och vinrankan som bor därinne, och allt småbôs som blir när jag river ut gurk- och tomatplantor.
Hittade en sån nu. Ojojoj, den verkar ju kanon! Har ju en massa eluttag överallt runt huset och i växthuset så det skulle verkligen funka.Jag har en lövblås/lövsug med sladd. Den är helt fantastisk, älskar den. Haft mycket asfalt, blåser rent alltihop på 10 minuter, samma sak med köksträdgården med grus, blåser rent den oerhört fort. Magisk!
Idag!Blev du av med benetidag, eller var det nästa vecka?
Ryobi. For förbi Granngården i grannstaden på väg hem från sjukhuset.En ryobi? Har funderat på att köpa en Ryobi (har batterier) men tvekat. Kanske inte ska tveka längre?
Har också en massa eklöv som tar evigheter att kratta ihop. Min gamla mor kan ju inte göra det varenda år..
Och så tänker jag mig att den skulle kunna blåsa rent i växthuset med. Det blir massa blad från träden och vinrankan som bor därinne, och allt småbôs som blir när jag river ut gurk- och tomatplantor.
Idag!
Inga som helst resriktioner. Får stå, gå, böja benet och cykla som jag vill.
Kryckorna har flyttat in på kattvinden.

Eller hur! Man måste skratta, fast ibland tycker jag att de helt enkelt är sorgliga människor. Hur roligt har man när placeringen av en sopkorg drar ned semestervistelsen?Jag jobbar med uthyrning av semesterbostäder (bor i Spanien) och jag känner så väl igen mig. Det finns verkligen ingenting som förvånar längre när det kommer till saker att gnälla på när man är på semester.
Haha - tyckte att det stod BARNEN och tänkte att, ja, det var en rejäl lövblåsRyobi. For förbi Granngården i grannstaden på väg hem från sjukhuset.
Hittade en som var nedsatt till 1399. Den blåser som bara den. Har gott om batterier så det är bara att byta när den veknar. Tog eklöven utan bekymmerTog barren på infartsvägen också!
Voffling då? Är han hemma?Idag!
Inga som helst resriktioner. Får stå, gå, böja benet och cykla som jag vill.
Kryckorna har flyttat in på kattvinden.
Inte än. Hämtar imorgon före lunch.Voffling då? Är han hemma?
Nä, riktigt så effektiv är den inteHaha - tyckte att det stod BARNEN och tänkte att, ja, det var en rejäl lövblås!!
Vissa bensinblåsar vi har drar iväg med migNä, riktigt så effektiv är den inte![]()
Gillar konceptet med att slippa sladd och att dra igång en bensinmotor klarar jag inte längre.Vissa bensinblåsar vi har drar iväg med mig![]()
Köp ett gäng nya. De har en förmåga att hamna på fel ställenTror jag måste lufta mina element och försöker klura ut exakt hur. Hade en nyckel en gång i världen men den försvann i en flytt.