Vi kan inte vara utan våran i sovrummet om somrarna! Den vi brukar ha i köket har dock inte kommit fram änAC alltså, vilken grej. På 10 minuter sänkte den temperaturen i sovrummet från 27 till 20.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan inte vara utan våran i sovrummet om somrarna! Den vi brukar ha i köket har dock inte kommit fram änAC alltså, vilken grej. På 10 minuter sänkte den temperaturen i sovrummet från 27 till 20.
Konstant svettig. Byter kläder flera ggr om dagen. Och tungt att andas.Är gnällig ,det är så varmt så man inte kan andas utan att svetten rinner.
Jodå var ute en timme före 12 i solen sedan typ soffan. Det var skönare. Nu kyla på luftvärmepumpen inne ännu skönare.Är gnällig ,det är så varmt så man inte kan andas utan att svetten rinner.
Ja jag tycker kylan är lättare att hantera än värmenKonstant svettig. Byter kläder flera ggr om dagen. Och tungt att andas.
Fixar inte att vara utomhus alls.
Vintertid kan man i alla fall bylta på sig.![]()
När jag fick det så fick jag övningar för att stretscha höftböjaren. Väldigt nyttigt.Jag har fått ryggskott! Eller ja tror de, högg till i ländryggen å sen är det kört. Kan inte stå inte gå inte sitta. Hasar runt för rörelse sägs vara bra vid ryggskott.![]()
Bahahahahahahahahahahahahaha.Ännu mer tågtrubbel ikväll...
Stora delar av Göteborg har drabbats av strömavbrott, enligt GP.
Det är strax över 50 000 hushåll strömlösa.
– Det står felsökning pågår, så man är ute och letar, säger Claes Niklasson, tjänsteman i beredskap på Göteborg energi.
Det är stopp på alla spårvagnslinjer på grund av elfelet, uppger Västtrafik.
Även tågtrafiken påverkas. (Aftonbladet)
Och jag tvärtom. Värmen sällan ett problem.Ja jag tycker kylan är lättare att hantera än värmen
Vi är varandras motpolerOch jag tvärtom. Värmen sällan ett problem.