Vi som nog inte bor så långt ifrån varandra? Här är det helt stilla.Regn, åska och mörka skyar... Då passar det bra att tända ett ljus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi som nog inte bor så långt ifrån varandra? Här är det helt stilla.Regn, åska och mörka skyar... Då passar det bra att tända ett ljus!
Om du känner att du får nån kantarell över sååååVarit in till stan med kantareller till avkommans hushåll. Min svampplockningsOCD kommer att blomma ut fullt i år.
Handlade och hittade Mellanlagrad Präst med kort datum
Köpte de som fanns kvar (3 st)
Här har det regnat (tidvis ösregnat) och åskat den största delen av dagen. Det var så illa när jag var hos mina föräldrar i eftermiddags att åskan t.o.m. orsakade strömavbrottVi som nog inte bor så långt ifrån varandra? Här är det helt stilla.
Det gör den jämt här så fort den går.Här har det regnat (tidvis ösregnat) och åskat den största delen av dagen. Det var så illa när jag var hos mina föräldrar i eftermiddags att åskan t.o.m. orsakade strömavbrott!
Tyvärr - det hushållet kommer att hand om precis allt.Om du känner att du får nån kantarell över såååå![]()
Fast jag börjar i ärlighetens namn tycka att den alternativa gruppen är ännu mera skrattretande än Ronny - tänk att de lägger så myclet tid på att kartlägga en pensionär med storhetsvansinne!@Zinfernia
Skapandet av gruppen "Österlen med omnejd, minus Ronny" verkar ha triggat ett par extra nivåer av kränkt äldre herre.
Visa bifogad fil 171081
Samma här som bor typ mittemellanVi som nog inte bor så långt ifrån varandra? Här är det helt stilla.
Hello fresh?Lagade dagens matkasserecept. Sjukt besviken, smakade verkligen ”meh” och inte alls gott. Inte äckligt men liksom, meh… kommer inte ätas upp utan får gå till hönsen. Synd! Men faktiskt är recepten till 95% jättegoda, så jag ska inte klaga på så vis.
Men ändå.
Besviken!
Lyssnade du på podden? Den sammanfattar allt så jäkla bra@Zinfernia älskar Ronny fortfarande!
Ja! Jag orkar inte riktigt med sådana poddar men snurrade fram till jag hörde Ronny!Lyssnade du på podden? Den sammanfattar allt så jäkla bra
Man kan väl säga att Ronny gör skäl för sitt Y-namn![]()
Har också fått en provpåse. Det kändes som att man behövde ganska mycket hemma för att få det att smaka något överhuvudtaget. Kanske deras "grej", men trodde att allt som behövdes kom med i påsenHello fresh?
Deras kassar är inte så goda