Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var en sväng och handlade. Inget gastande solsken men varmt, tryckande. Hoppades på regn men det kom först när jag kommit hem och i form av stora droppar i typ 2 minuter. Starkt jobbat :rage: Håller nog verkligen på att bli galen över vädret... just att jag har verkligen jobbat på att övertala mig att "bara några dagar till, det ska regna och bli svalare". He. He. He. Heh.

Men köpte godis iaf så får väl leva av det och en mindre panpizza som jag kunde ha i micron:D

Legat hela dagen, förutom promenaden i morse. Ska få på mig lite kläder, måste köpa kattmat och funderar fortfarande på att ta ett dopp när jag ändå åker ut för det. Borde även hitta på att äta något men är inte sugen på någonting. Bara deppar. :(

Jag ska ta mig i kragen iaf och borsta igenom Timmy, det behövs verkligen.

Jag hittade faktiskt ett annat skåp som jag ville lägga bud på. Måtten passar perfekt, gott om förvaring, och det finns inom rimligt köravstånd. Auktionen slutar på tisdag. Men, nix, tydligen behövde jag ladda upp bild på mitt id för id-kontoll som jag ska få svar på "om några dagar"... :cautious: Jag har haft konto i flera år, men inte varit jätteaktiv. Så nu får vi se om svaret hinner komma i tid.

Jag hittade faktiskt ett annat skåp som jag ville lägga bud på. Måtten passar perfekt, gott om förvaring, och det finns inom rimligt köravstånd. Auktionen slutar på tisdag. Men, nix, tydligen behövde jag ladda upp bild på mitt id för id-kontoll som jag ska få svar på "om några dagar"... :cautious: Jag har haft konto i flera år, men inte varit jätteaktiv. Så nu får vi se om svaret hinner komma i tid.

Men oj vad konstigt! Jag är inte speciellt aktiv men hade inga problem att bjuda för några dagar sedan (jag har också haft konto i flera år).

Men oj vad konstigt! Jag är inte speciellt aktiv men hade inga problem att bjuda för några dagar sedan (jag har också haft konto i flera år).
Jag har nog inte köpt något på 2-3 år. Tydligen handlar det om lagen om penningtvätt (såklart), och när jag kollar på föremålet jag vill bjuda på står det att de behandlar min idkontroll och att de återkommer... Det skulle också vara vidimerat, utan någon närmare förklaring angående hur det skulle gå till, så förmodligen blir det väl nekat...

Redan en vecka sedan jag var på väg ner till underbara västkusten 😍 för att njuta av en härlig helg med älsklingen den 13e sommaren där nu, betydelsefullt ❤️. Var ju så varmt så mest bara njuta av att vara på gården med alla djuren, bad i havet, mjölk från tanken och grillkväll, såååå härligt 😍🥰.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund