Jag har jättesvårt för att se hur det ser ut på mobilen. Är det bara ett hål under lådorna, eller är det en synvilla? Jag behöver skåp med luckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har jättesvårt för att se hur det ser ut på mobilen. Är det bara ett hål under lådorna, eller är det en synvilla? Jag behöver skåp med luckor
Jag hittade faktiskt ett annat skåp som jag ville lägga bud på. Måtten passar perfekt, gott om förvaring, och det finns inom rimligt köravstånd. Auktionen slutar på tisdag. Men, nix, tydligen behövde jag ladda upp bild på mitt id för id-kontoll som jag ska få svar på "om några dagar"...
Jag hittade faktiskt ett annat skåp som jag ville lägga bud på. Måtten passar perfekt, gott om förvaring, och det finns inom rimligt köravstånd. Auktionen slutar på tisdag. Men, nix, tydligen behövde jag ladda upp bild på mitt id för id-kontoll som jag ska få svar på "om några dagar"...Jag har haft konto i flera år, men inte varit jätteaktiv. Så nu får vi se om svaret hinner komma i tid.
Storstädat kylen, skafferiet, köket och toan på ovanvåningen. Oerhört nöjd med mig själv![]()
Jag har nog inte köpt något på 2-3 år. Tydligen handlar det om lagen om penningtvätt (såklart), och när jag kollar på föremålet jag vill bjuda på står det att de behandlar min idkontroll och att de återkommer... Det skulle också vara vidimerat, utan någon närmare förklaring angående hur det skulle gå till, så förmodligen blir det väl nekat...Men oj vad konstigt! Jag är inte speciellt aktiv men hade inga problem att bjuda för några dagar sedan (jag har också haft konto i flera år).
När kommer du hit och fortsätter?![]()