Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
AlltsĂ„, jag gjorde mig till Ă„ fixade ihop dip innan stallet. Kom hem nu, skulle ju köpa chips pĂ„ vĂ€gen hem. :banghead: det blir visst chips Ă„ dip imorgon istĂ€llet. đŸ€Ł men vilken hĂ€rlig skogstur vi fick. 20 grader lite lĂ€tt vind = myggfritt! Blev en tur pĂ„ strax under 2 tim.

KvÀllspromenad avklarad, skönt att det iaf var lite svalare nu!
Har te och macka, glömde Ă€ta bĂ„de lunch och kvĂ€llsmat idag sĂ„ fĂ„r skĂ€rpa mig. SvĂ„rt i vĂ€rmen! 🙈

Ska ta en dusch och Àr sugen pÄ att fÀrga hÄret men det fÄr nog vÀnta nÄgra dagar kanske.

SpontanbestĂ€llt nya piercingsmycken och nĂ„lar, ska be nĂ„gon om hjĂ€lp att öppna upp de i öronen som vuxit igen. 😇

• Gilla
Reactions: Sel
Sitter och inser att jag förmodligen inte kommer att kunna ansöka om förnyat pass pÄ ambassaden innan det gÄr ut i September. Jahapp.
Jag förstÄr ju att jag har haft dÄlig framförhÄllning, men Àr det inte lite larvigt att det inte ens ska gÄ boka en tid? LÀngre Àn 120 dagar framÄt gÄr det inte ens att se tillgÀnglighet och tydligen Àr allt fullbokat sÄ lÄngt. Ska jag verkligen behöva ansöka mer Àn sex mÄnader i förvÀg nÀr passet bara gÀller fem Är?
Jag vet att de tidigare slÀppte nya tider en gÄng i veckan men det verkar inte gÀlla lÀngre - informationen Àr mycket dÄlig.

Hör kanske hemma i störigttrÄden egentligen.

FörĂ€ldrarna bodde ett Ă„r pĂ„ en hyfsat central camping under cupen ett Ă„r. Sedan dess har de full koll pĂ„ nĂ€r cupen Ă€r sĂ„ de slipper samma upplevelse igen. 😅
Det Àr kaos!
Jag jobbade pÄ MAX ett Är. Kul att fÄ typ trettioÄtta bestÀllningar aŽ arton MaxmÄl med cola pÄ samma gÄng. Vi var tretton personal i ett kök anpassat för fem, tur vi var kompisar! :D

Ligger i balkongsoffan. Det Àr helt enkelt för varmt inomhus. Har inte bestÀmt mig Àn för om jag ska sova hÀr eller försöka vara inomhus ÀndÄ. Den hÀr soffan Àr lite i minsta laget för att sova i nÄgon lÀngre stund...

Ligger i balkongsoffan. Det Àr helt enkelt för varmt inomhus. Har inte bestÀmt mig Àn för om jag ska sova hÀr eller försöka vara inomhus ÀndÄ. Den hÀr soffan Àr lite i minsta laget för att sova i nÄgon lÀngre stund...

Har du en luftmadrass kan du sova innanför en öppen balkongdörr. Alt, om balkongen Àr tillrÀcklig stor ha luftmadrassen pÄ balkongen. Kommer ihÄg att jag gjorde det (fick flytta soffan) nÀr det var som varmast, nÄgon sommar.

Kom hem frĂ„n jobbkvĂ€ll till 26-27 grader inne sĂ„ nu Ă€r det öppet lite (sĂ„ ingen katt kommer ut) i bĂ„de kök och v-rum till natten och hoppas det sĂ€nker temperaturen inne till imorn bitti. Pratat god natt med Ă€lsklingen sĂ„ nu Ă€r det hög tid att vĂ€nda kudden inför morgondagens jobb; skönt Ă€ndĂ„ att man börjar 8 och inte 7! God natt đŸ„±.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• Hur lĂ€nge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund