Alltså i det varuhuset köper man bara saker man behöver.Gjort av med mycket pengar men faktiskt bara saker vi behöver! Tror jag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså i det varuhuset köper man bara saker man behöver.Gjort av med mycket pengar men faktiskt bara saker vi behöver! Tror jag![]()
Ungefär så tänkte jag med. Här hade de omoderna brickorna bakom disken.
Det värsta som finns. Känner med dig.Ligger och försöker andas trots att hjärtat håller på att stanna.
Jag har bokat en tid åt varulven och jag får inte luft, fattar inte hur hjärnan ska klara av att jobba de kommande dagarna.Min älskade, älskade varulv.
![]()
Åh, jag känner igen paniken och våndas med dig!Ligger och försöker andas trots att hjärtat håller på att stanna.
Jag har bokat en tid åt varulven och jag får inte luft, fattar inte hur hjärnan ska klara av att jobba de kommande dagarna.Min älskade, älskade varulv.
![]()
Jag kan tänka mig nivån sportbaren....Alltså i det varuhuset köper man bara saker man behöver.![]()
Då är jag unikum. Jag tycker man får bricka på bricka ibland. Har brickor hemma också.Upptäckte när jag bar in brickan att de också tagit bort brickställen..Så jag är nog ett unikum från en tid som flytt![]()
Jaha ja då får nog personalen plocka disk...Upptäckte när jag bar in brickan att de också tagit bort brickställen..Så jag är nog ett unikum från en tid som flytt![]()
Kom just på att Prim kommer att Totalhata mitt hår ännu mer i så fall!Känner mig rätt nere och överarbetad så jag funderar på att beställa hem lite färg och göra något nytt med håret. Det brukar pigga upp. Jag har inte gjort något nytt efter senaste blekningen så jag har en hyfsat ljus canvas. Funderar på gult-orange-svart som omväxling.
Jaha ja då får nog personalen plocka disk...
Ja vill de betala personalen för det så. Men har hört dem på typ mc donalds och liknande -städa har jag inte betalat för.Ja de gick mycket och plockade disk på uteserveringen idag.