Grattis @FeatherCloud ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit i Göteborg tvÄ dagar och kÀnde inte att det var sÄ illa med Gothia.Jo sÄ Àr det ju sÄklart. Minns nÀr min bror spelade Gothia.
Mest nÀr man Äker spÄrvagnen som det Àr jobbigt. Bor i nÀrheten av en stor fotbollsplan..Jag har varit i Göteborg tvÄ dagar och kÀnde inte att det var sÄ illa med Gothia.
Kan förestÀlla mig generellt. PiteÄ under Summer Games var en absolut logistisk mardröm!Mest nÀr man Äker spÄrvagnen som det Àr jobbigt. Bor i nÀrheten av en stor fotbollsplan..
FörÀldrarna bodde ett Är pÄ en hyfsat central camping under cupen ett Är. Sedan dess har de full koll pÄ nÀr cupen Àr sÄ de slipper samma upplevelse igen.Kan förestÀlla mig generellt. PiteÄ under Summer Games var en absolut logistisk mardröm!
Det Àr kaos!FörÀldrarna bodde ett Är pÄ en hyfsat central camping under cupen ett Är. Sedan dess har de full koll pÄ nÀr cupen Àr sÄ de slipper samma upplevelse igen.![]()
TackJag tycker jÀmt det ser ut som att du skriver vers i dina inlÀgg, det ser sÄ poetiskt ut![]()
Ligger i balkongsoffan. Det Àr helt enkelt för varmt inomhus. Har inte bestÀmt mig Àn för om jag ska sova hÀr eller försöka vara inomhus ÀndÄ. Den hÀr soffan Àr lite i minsta laget för att sova i nÄgon lÀngre stund...
9000?!Hundar rastade, katten har fÄtt mat och blivit erbjuden toabesök
Nu sover hundarna och kanske katten, men vi har sittplats sÄ jag sover inte
Sovkupé hade kostat nÀra 9000 sÄ det gjorde vi inte
HÀnger verkligen inte medHundar rastade, katten har fÄtt mat och blivit erbjuden toabesök
Nu sover hundarna och kanske katten, men vi har sittplats sÄ jag sover inte
Sovkupé hade kostat nÀra 9000 sÄ det gjorde vi inte
Vi drar till NorrlandHÀnger verkligen inte medHur mÄnga djur har du skaffat? O vart ska ni? Ska du och djuren flytta nu?