Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det ska gå att få bort om man lägger plagget i frysen.Tuggade tuggummi igår kväll och upptäckte i morse att jag somnat med tuggummit så t-shirten var helt nedkletad, tror inte det går att få bort utan bara att kassera undertröjan. Sängen klarade sig som tur var.
Tack för recensionen!Jag tycker det är så sjukt dålig serie. Det finns så många andra frågor att lyfta!
Det är snyfthistoria efter snyfthistoria om hur fruktansvärda kvinnor är och rent ljug (att Benjamin får sluta som lärare pga hans åsikter, när det snarare är så att han öppet erkänner att han begår brott). Det blir kvinnan i serien som får ta skulden, istället för männen att ta ansvar.
I en scen berättar en kille att män behöver någon att följa, någon på samma nivå och någon att lära. Det är så sjukt att skriva om ett ganska basic behov: vänner eller generellt folk omkring en. Jag skulle säkert kunna beskriva någon i min vänkrets som var och en av dessa kategorier - men med skillnaden är att de först och främst är mina vänner. Varför plockar man inte upp det? Bristen på vänner. Man får inte prata känslor. Du ska vara stark, "ta hand om din kvinna". Det är klart som fasiken att män mår dåligt när deras manliga förebilder pumpar in dessa budskap, och kvinnor står bredvid och ba "jag vill vara tillsammans med någon som är snäll", typ.
Laddare å medicin !Kämpat med påslakanet i en halvtimme eller såNu duscha och sedan är jag klar om det inte är något annat jag glömt och kommer komma ihåg på bussen.
. Vore egentligen smidigare att gå till nån i stan där jag jobbar, men har ju gått hos henom regelbundet förut så det känns ändå enklare på andra sätt.