En belgare igen.Vad blir det för hund?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En belgare igen.Vad blir det för hund?![]()
Jäklar, läste detta inlägg medan jag gick och så ramlade jag också!Och här ligger jag. På akuten på länssjukhuset. Halkade i ett dike och landade på en sten. Knäet tydligt ur led. Hoppas inget är riktigt trasigt.
Låg i vägrenen dit jag tog mig på armbågarna och väntade tills en bil kom. De stannade, och ringde efter ambulans.
Förbaskade skit så klantigt. Har inte tid med detta. Ska guida på onsdag och gå på agilitykurs på torsdag.
Aint gonna happen.
Fina dotter och svärson tar hand om hunden inatt
Skit. Skit. Skit.
Alltså, jag menade inte att jämföra våra "skador" (om man kan kalla min det) @tanten - blev bara så dråpligt att jag ramlade omkull precis när jag hade läst ditt inlägg!Jäklar, läste detta inlägg medan jag gick och så ramlade jag också!(Fast på en trattoar...)
Känns som att jag vrickade både fötterna och slog lite i huvudetmen inget knä ur led åtminstone!
Hoppas att du kryar på dig snabbt!![]()
Eh, ja, blev det lite starkt?
Eh, ja, blev det lite starkt?![]()
Haha fick en videosnap i natt från en kompis på ön, HERREJESUS vad det regnade på er!Bättre dag på semestern idag och det går bättre för katten hos kattvakten
Sitter vid poolen där barnet badar i hundra år varje dag
Apropå vädret här på ön fick vi massor med regn och det stormade på bra, stället vi bor på fick lite förstörda grejer på sin restaurang och ett träd har blåst ner samt förstås mycket vatten överallt. Havet har stora vågormen nu är det ganska fint igen och det blev sol framåt lunch!
Jag har också badat i vågorna![]()
Jaa! Men det var mest under tiden vi sov så såg det inte så mycketHaha fick en videosnap i natt från en kompis på ön, HERREJESUS vad det regnade på er!![]()
Pappa satt och kollade på några som jagade förtält i morse. Nåns förtält var på husvagnstaket.Bättre dag på semestern idag och det går bättre för katten hos kattvakten
Sitter vid poolen där barnet badar i hundra år varje dag
Apropå vädret här på ön fick vi massor med regn och det stormade på bra, stället vi bor på fick lite förstörda grejer på sin restaurang och ett träd har blåst ner samt förstås mycket vatten överallt. Havet har stora vågormen nu är det ganska fint igen och det blev sol framåt lunch!
Jag har också badat i vågorna![]()
Det fick jag med filmad i förmiddags.Haha fick en videosnap i natt från en kompis på ön, HERREJESUS vad det regnade på er!![]()