Vinkat av en vän som varit här i två dagar med sin lilla son. När jag kom hem blev det tre timmar vid drejskivan. Riktigt bra flyt idag, typiskt när jag ska lämna den ifrån mig i övermorgon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft en riktigt tuff och usel dag, men nu börjar molnen skingra sig och jag mår bättre. Skönt att vara hemma igen iaf.
Japp men inte när jag har massor av saker att göra.Man behöver sådana dagar med ibland![]()
Vi har haft någon form av elhaveri i stugan idag. Troligen pumpen, så vi har inget vatten vatten. Men vi har det rätt bra ändå. Jag grillar och dricker vin ur plåtmugg.
jag har drygt 45-50 min resväg nu till jobbet. 2 Bussar + lite promenadSitter och funderar på hur lång resväg som kan vara rimlig att ha till/från jobb. Har hittat en fantastisk(!) bostad till salu, men det är längre till jobbet än vad jag tänkt mig... Vet att jag just nu är "bortskämd" som har väldigt nära till jobbet, men det är så otroligt skönt att under mörka vinterdagar med uselt väder knappt behöva tänka på hur skönt det ska bli att komma hem innan man är innanför ytterdörren.
Jag cyklar till jobbet på 10 min nujag har drygt 45-50 min resväg nu till jobbet. 2 Bussar + lite promenad
Nu slutar jag 11.15 (jobbar halvtid), så inte så mörkt på hemvägen, Men däremot på morgonen (kl 06), är det mörkt på hösten mm