JaJag cyklar till jobbet på 10 min nuDet är lagom tycker jag.
För många år sedan, när jag hade moppe
Åkte jag till stallet innan jobbet, och sedan tillbaka efter jobbets slut
Hade häst i sjukhage den sommaren =(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaJag cyklar till jobbet på 10 min nuDet är lagom tycker jag.
Skulle nog säga att det är väldigt få som har så nära till sitt arbete! Men såklart skönt, önskar jag hade det ocksåJag cyklar till jobbet på 10 min nuDet är lagom tycker jag.
Jag gillar också att ha lite distans, skulle inte vilja bo närmare heller. Jag vill inte behöva gå förbi jobbet varje gång jag tar en promenad med hundarna texSkulle nog säga att det är väldigt få som har så nära till sitt arbete! Men såklart skönt, önskar jag hade det också
(Eller nej, egentligen inte? Skönt med lite distans faktiskt!)
Tror att jag helst hade haft 1-2 mil, men tre hade också gått. Beroende på vägarna och kollektivtrafiken, vet inte om du har bil/körkort? 1-2 mil går ju också fint att cykla, tar visserligen en liten stund men det är ganska trevligt också.Sitter och funderar på hur lång resväg som kan vara rimlig att ha till/från jobb. Har hittat en fantastisk(!) bostad till salu, men det är längre till jobbet än vad jag tänkt mig... Vet att jag just nu är "bortskämd" som har väldigt nära till jobbet, men det är så otroligt skönt att under mörka vinterdagar med uselt väder knappt behöva tänka på hur skönt det ska bli att komma hem innan man är innanför ytterdörren.
Det beror nog på vad utslagen kommer av, tänker jag?Om inte kortisonkräm hjälper vad ska man smörja med då på utslag som går längs hela underarmarna?
Jag har sällan haft under 4-5 mil. Det blir så när jag vill bo lite mer naturnära och jobben finns i centralorterSitter och funderar på hur lång resväg som kan vara rimlig att ha till/från jobb. Har hittat en fantastisk(!) bostad till salu, men det är längre till jobbet än vad jag tänkt mig... Vet att jag just nu är "bortskämd" som har väldigt nära till jobbet, men det är så otroligt skönt att under mörka vinterdagar med uselt väder knappt behöva tänka på hur skönt det ska bli att komma hem innan man är innanför ytterdörren.
Hö. Kontaktallergi. Armarna är hel röda med utslag precis överallt.Det beror nog på vad utslagen kommer av, tänker jag?
Min mor, allergisk mot en hel del och med lite hudproblem rekommenderar rengöring och mjukgörande salva. Desloratadin och loratadin är receptfria allergitabletter, hon tycker bättre om desloratadin. Xylacoin är en bedövande salva som inte ska störa läkningen.Hö. Kontaktallergi. Armarna är hel röda med utslag precis överallt.
Jag äter tabletter men när blir extremt hjälper inte det tyvärr.Min mor, allergisk mot en hel del och med lite hudproblem rekommenderar rengöring och mjukgörande salva. Desloratadin och loratadin är receptfria allergitabletter, hon tycker bättre om desloratadin. Xylacoin är en bedövande salva som inte ska störa läkningen.
Har du burit balar? Tänkte om det även är "sår" av de vassa långsidorna.Hö. Kontaktallergi. Armarna är hel röda med utslag precis överallt.
Hö. Kontaktallergi. Armarna är hel röda med utslag precis överallt.
Tio minuter med cykel är ju ändå ett par kilometer eller mer, jag tycker det är lagom!Jag gillar också att ha lite distans, skulle inte vilja bo närmare heller. Jag vill inte behöva gå förbi jobbet varje gång jag tar en promenad med hundarna texMen som nu, då är jag i princip aldrig iväg åt jobbets håll på en ledig dag, då är det bara skönt att ha nära.
Låter toppen både två!Två arbetsdagar kvar, sedan semester! Tänkte boka in turridning och massage![]()