Verkar funka fint ju. Var tvungen att googla spork vilket är ett ord jag aldrig hört eller sett förut!
Kniven var med, så det gick att tälja en liten spets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar funka fint ju. Var tvungen att googla spork vilket är ett ord jag aldrig hört eller sett förut!

Jag är 100 % oskyldig! Se!Men @Hippocampus du LOVADE ju att meddela när du skulle ut och resa!Nu är det tydligen dags IGEN för ett stort tågstopp
...
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyqeWm/elfel-orsakar-stort-tagstopp
Helt klart en vy genom ett tågfönsterJag är 100 % oskyldig! Se!Visa bifogad fil 171962
Har precis avnjutit min favoritlunch från Subway. Gäller att passa på när man jobbar i närheten den dag som ens favorit är "dagens sub" och därmed betydligt billigare.
Idag var det dessutom en ny person på plats, en ung förmåga tydligt under upplärning. Han gjorde i ordning min mat, och öste på så mycket av allt innehåll att det knappt gick att vika ihop brödetDen anställda som skulle lära upp nykomlingen såg ut att sucka lite och försökte pedagogiskt förklara hur de skulle göra under tiden han försökte vika ihop brödet utan att något läckte ut. Själv var jag mest glad åt att få mycket mat för pengarna
Nu är jag mätt och nöjd, redo för dagens stängningspass på jobbet. På måndag har jag semester![]()
Helt klart en vy genom ett tågfönster![]()
Jag gillar inte heller 100-frågor-modellen även om jag tycker att mackorna är goda...Jag beställde på Subway sist för ett antal år sedan, men gjorde misstaget att tänka att om jag beställer "dagens sub" så får jag en macka att äta hyfsat kvickt. Tydligen spelar det nästan ingen roll att man väljer "dagens", man behöver sedan ändå stå i minuter och pedagogiskt förklara vilket bröd man vill ha och vilka ingredienser man vill att de lägger i mackan. Vad som definierades genom att man tog "dagens" jämfört med att vara helt wild and free sandwich designer (vilket jag absolut inte ville) lyckades jag inte förstå.
Numer så väljer jag andra ställen, men barnen gillar Subway mycket så betraktar proceduren fascinerat emellanåt nära ändå.
Jag beställde på Subway sist för ett antal år sedan, men gjorde misstaget att tänka att om jag beställer "dagens sub" så får jag en macka att äta hyfsat kvickt. Tydligen spelar det nästan ingen roll att man väljer "dagens", man behöver sedan ändå stå i minuter och pedagogiskt förklara vilket bröd man vill ha och vilka ingredienser man vill att de lägger i mackan. Vad som definierades genom att man tog "dagens" jämfört med att vara helt wild and free sandwich designer (vilket jag absolut inte ville) lyckades jag inte förstå.
Numer så väljer jag andra ställen, men barnen gillar Subway mycket så betraktar proceduren fascinerat emellanåt nära ändå.
Jag gillar inte heller 100-frågor-modellen även om jag tycker att mackorna är goda...
Mellanmål!Är trött. Hade väldigt ont i huvet igårkväll/natt och var stressad i hjärnan så fick ta full dos av sömnmedicinerna. Är hungrig också, ska nog ta nåt mellanmål, eller är nog bättre med mat … jo jag vet, jag har inte så regelbundna mattider. Vet inte vad man ska kalla en måltid som ligger mellan lunch och middagstid. ”Luddag”?
De gånger jag beställer går det fort, väljer bröd, stark och och dressing, säger sedan att jag vill ha allt och att de värmer den.Jag beställde på Subway sist för ett antal år sedan, men gjorde misstaget att tänka att om jag beställer "dagens sub" så får jag en macka att äta hyfsat kvickt. Tydligen spelar det nästan ingen roll att man väljer "dagens", man behöver sedan ändå stå i minuter och pedagogiskt förklara vilket bröd man vill ha och vilka ingredienser man vill att de lägger i mackan. Vad som definierades genom att man tog "dagens" jämfört med att vara helt wild and free sandwich designer (vilket jag absolut inte ville) lyckades jag inte förstå.
Lunda brukar vi kalla kombinerad lunch och middag som idag vill äter utemat nu. Blir nog inte mycket mer ikväll.Är trött. Hade väldigt ont i huvet igårkväll/natt och var stressad i hjärnan så fick ta full dos av sömnmedicinerna. Är hungrig också, ska nog ta nåt mellanmål, eller är nog bättre med mat … jo jag vet, jag har inte så regelbundna mattider. Vet inte vad man ska kalla en måltid som ligger mellan lunch och middagstid. ”Luddag”?
Haha, vi säger luddagLunda brukar vi kalla kombinerad lunch och middag som idag vill äter utemat nu. Blir nog inte mycket mer ikväll.