Du kan ju köpa min tågfönster-vy!Jag räknar kallt med att jag kommer nog att behöva sälja sommarstället inom några år () och tittar därför på lägenheter med uteplatser eller studiohus.... Vill ha lite planteringsmöjligheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju köpa min tågfönster-vy!Jag räknar kallt med att jag kommer nog att behöva sälja sommarstället inom några år () och tittar därför på lägenheter med uteplatser eller studiohus.... Vill ha lite planteringsmöjligheter.
Ligger den på perfekt avstånd från jobbet utan någon rusningstrafik dit? SÅLD!Du kan ju köpa min tågfönster-vy!
Haha, vi säger luddag![]()
Fast det är vell mer typ mellanmål iaf de jag varit på. Jag tolkade det som sen lunch tidig middag typ.afternoon tea
Tycker man kan bli ordentligt mätt på snittar, scones och bakverkFast det är vell mer typ mellanmål iaf de jag varit på. Jag tolkade det som sen lunch tidig middag typ.
Ok jag behöver nog grunda innan. Jag klarar mig inte hela dagen på bara det. Till skillnad från idag när vi åt lunch mellan 14 och 15.Tycker man kan bli ordentligt mätt på snittar, scones och bakverk!
Lovar! (men jag kan behöva skaffa nytt jobb till dig).Ligger den på perfekt avstånd från jobbet utan någon rusningstrafik dit? SÅLD!
Nä, jag skulle inte heller klara mig en HEL dag på afternoon tea såklart. Men jag måste vara rättså rejält hungrig om jag ska ge mig på en sådan!Ok jag behöver nog grunda innan. Jag klarar mig inte hela dagen på bara det. Till skillnad från idag när vi åt lunch mellan 14 och 15.
jag ligger på luftmadrassen
Hundarna med
Flyttfirman är försenad
Kanske får jag min säng ikväll
Spännande att vänta
Hoppas de är seriösa! Jag råkade illa ut när jag skulle flytta. Tyvärr.Rookie mistake
Tog inte mobilnumret till flyttbilen
Så de är gud vet var
Om de inte dyker upp får jag vänta till söndag med att ringa firman