Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt plånboksfodral är för litet för telefonen då det är en FE och inte vanlig s25 och orken tog slut för att ordna med alla bankid och lösenord till appar osv. så nu ligger den istället på laddning tills vidare. Hjärnan loggade ut, och ändå överförde telefonen allt från den gamla till den nya, förutom sådan där viktiga detaljer som lösenord och grejer.... Hade aldrig orkat med att göra allt själv.

I morse när jag började dagen på jobbet med att läsa ett mail fick jag svara om det fanns ett kort svar på mailet, för oss med bara en hjärncell hahahaha :D Det var bara "ööööhhhhhhhhhhh" i min hjärna liksom. :D

Har väldigt mysigt nere i stugan. Jobbade mina timmar och har tagit en skön promenad i solen med hundarna.

Nu eld i öppna spisen och The Pitt på tvn. Har sett fram emot att se den och den motsvarar förväntningarna! Får se hur stor del av säsongen jag hinner se innan jag åker hem igen 😅

Jag förstår exakt!!! Jag förstår inte de som byter en gång om året eller så, min gamla blir 7 i februari så kände dags för en ny nu, och Samsung galaxy har jag i stort sett haft hela tiden, kan inte tänka mig att byta sort liksom... jag är SÅ nöjd med den jag har! Har varit nöjd med alla mina och man har inte kunnat se på utsidan att de är så gamla, inte en repa liksom, plånboksfodral och skärmskydd hela tiden.

Vilken har du? Alla kommer där med iPhone och jag nästan skriker :D Nej, Samsung så klart :D
Har också haft Samsung Galaxy sedan jag fick säga adjö till min mobil av slider-modell
Blir du också retad av alla iPhone-människor? 😅

Jag hade 7:an lääänge men för kanske 6 år sedan (?) fick jag gå över till A-klassen när jag hade svårt att få tag på den tidigare.
Behöver köpa ny mobil typ vartannat år för jag utsätter mina mobiler för hemska saker 🫣

Kollar på nya Saltkråkan, och försöker verkligen låta bli att tänka att det var bättre förr 😅
Men alltså... Var Stina så makaber i orginalet?!

Har också haft Samsung Galaxy sedan jag fick säga adjö till min mobil av slider-modell
Blir du också retad av alla iPhone-människor? 😅

Jag hade 7:an lääänge men för kanske 6 år sedan (?) fick jag gå över till A-klassen när jag hade svårt att få tag på den tidigare.
Behöver köpa ny mobil typ vartannat år för jag utsätter mina mobiler för hemska saker 🫣
Japp, det är standard, kriget mellan ihone oh samsung, den där näsrynkan och "men har du en SAMSUNG?!" som om det vore något äckligt hahahaha

Stackars dina telefoner :D

Kämpar med att göra vad jag inte gjort någonsin och slänga Halloween godiset som ingen verkar vilja ha.

Kämpar med att göra vad jag inte gjort någonsin och slänga Halloween godiset som ingen verkar vilja ha.

Men ge bort det till nån granne eller bekant istället? Eller vänta några dar till, för ingen har ändå riktig koll på när Halloween är så det kan alltid komma eftersläntrare i bus eller godis-tåget. Oavsett är det heldumt att slänga sånt som inte är dåligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka