Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Jag tar helg från runt 23 ikvällNu är det helg!
Ska nog åka iväg till ett naturreservat och promenera med hunden![]()
Jag är livrädd att det ska bli problem när jag ska ansöka om A-kassaJag hade ingen aning om att man måste skydda sgi men lyckades göra det ändå, omedvetet.Vet inte om det är likadant fortfarande men då fick det inte vara nåt glapp mellan anställningens upphörande - CSN - sjukskrivning. Inte ens en dags glapp. Lö- sö räknades nog inte.
Man får vara glad att man får vara tacksam!Snart kommer mamma och pappa hit. Vi ska kratta löv. Eller ja, jag ska köra lövblås.
Skulle vara sol idag, det är det inte. Men det regnar inte i varje fall. Jag är glad för det lilla.
Du kommer att ha jättekul med lövblåsen!Snart kommer mamma och pappa hit. Vi ska kratta löv. Eller ja, jag ska köra lövblås.
Skulle vara sol idag, det är det inte. Men det regnar inte i varje fall. Jag är glad för det lilla.
Jag ser fram emot det!Du kommer att ha jättekul med lövblåsen!
Snart kommer mamma och pappa hit. Vi ska kratta löv. Eller ja, jag ska köra lövblås.
Hade det varit närmare hade jag kommit på studs!Känner du dig inte färdig med lövblåsen sen är du mer än välkommen hem till mig och mina stora ekar som envisas med att löva ner allt
Vill du ha paus bjussar jag på fika så kör jag lövblås![]()
Vilken tur att det blev rätt ändå!Jag hade ingen aning om att man måste skydda sgi men lyckades göra det ändå, omedvetet.Vet inte om det är likadant fortfarande men då fick det inte vara nåt glapp mellan anställningens upphörande - CSN - sjukskrivning. Inte ens en dags glapp. Lö- sö räknades nog inte.