Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte, det blev något krångel och fungerade inte, vi försökte. Det var tänkte att göra och brukar funka men gick inte. Och då tyckte jag det kunde kvinna istället för att lägga ner mer energi på det.
Man brukar ju bara beställa nytt simkort hos den nya operatören så får man sitt gamla nr.

Det är för övrigt inte alls en s21, det är en A41. 😅
Det är inte något fel på batteriet eller telefonen @Enya , utan det är laddningsporten som är paj. Helt klart handhavandefel. :)
Vi verkar inte så tekniska, va? JAg hade inte heller koll på varken vad min famla telefon var exakt eller vad min nya är, så jag till och med beställde fel plånboksfodral och skärmskydd till den så att det inte passade... :D Jaja, jag fick beställa nytt, det är på G. Man lär så länge man lever, tids nog blir det rätt och vi kan hantera lurarna igen :D

Vi verkar inte så tekniska, va? JAg hade inte heller koll på varken vad min famla telefon var exakt eller vad min nya är, så jag till och med beställde fel plånboksfodral och skärmskydd till den så att det inte passade... :D Jaja, jag fick beställa nytt, det är på G. Man lär så länge man lever, tids nog blir det rätt och vi kan hantera lurarna igen :D
Men eller hur, jag skäms ordentligt nu när jag messat tillbaka till den här telefonpersonen och fått tala om att det inte alls är en S21. 😂
Inget av det där är ju intressant så länge de bara funkar!

Jag sitter och virkar en tea cosy till min nya tekanna. Egentligen borde jag gå och lägga mig, men båda katterna håller mig sällskap i soffan och jag vill inte att det ska bli imorgon. Bara ett varv till...

IMG_20251102_231714.webp

Det är för övrigt inte alls en s21, det är en A41. 😅
Det är inte något fel på batteriet eller telefonen @Enya , utan det är laddningsporten som är paj. Helt klart handhavandefel. :)
Jag ringde till och med min son från nya telefonen och sa "Du, jag kom på att man kan ringa från nya telefonen!"
Han: "Amen mamma! :banghead::D" Jag var så inne i att krångla med den att jag glömde det basala för en stund.

Men eller hur, jag skäms ordentligt nu när jag messat tillbaka till den här telefonpersonen och fått tala om att det inte alls är en S21. 😂
Inget av det där är ju intressant så länge de bara funkar!
Ja, bara funka, i evigheter och när vi skaffar nytt ska vi öppna paketen, trycka på start (det ska finnas en stor klisterlapp som pekar var start är) och så ska allt vara som på gamla och så ska det funka som tidigare utan krångel!

Ja, bara funka, i evigheter och när vi skaffar nytt ska vi öppna paketen, trycka på start (det ska finnas en stor klisterlapp som pekar var start är) och så ska allt vara som på gamla och så ska det funka som tidigare utan krångel!
Exakt! Precis som det gamla ska det vara!
Jag blev liksom upprörd när jag inte längre kunde använda min icq-messenger.

Jag haaatade MSN. :cautious:

:D
Körde Miranda i flera år, det var typ ett samlingsprogram för flera olika messengerapplikationer, bland annat icq, så jag kunde svara på andra meddelandetyper därigenom. Så jävla envis. 😂
Åååh där sa du nåt, visste att jag hade något efter ICQ och hade helt glömt bort Miranda!

• Hjärta
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka