Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se om du kan få Rinexin utskrivet, den är överlägsen när bihålorna sväller igen!
Det är inte trevligt... men köp nässkölj (och ring vården, du lär behöva antibiotika). Jag kör på den här och det fungerar faktiskt:
https://www.apotekhjartat.se/varumarken/neilmed/neilmed-sinus-rinse-nasskoljare-med-60-saltpasar
Vi var där igår. Vill dit nästa år...Varit på Jönköping Horse Show i dag.
Jag trodde han var jätteglad i hundarna?Jahapp. Ska till Sthlm nästa helg pga jobb. Kollade med exsambon om jag kan sova på soffan där och passa på att ta med mig mer saker till stugan. Tydligen ok, men han vill inte ha dit hundarna så eh... Det blir till att sova hos morsan då. Bara det att mina nycklar till henne fortfarande är hemma hos nämnda exsambo. Kul.
Det har han varit hela tiden. Han var dock hundallergisk som barn och är kanske fortfarande. Pga det har hans mor varit starkt emot att han ska bo med mig, för "han ska inte bo med hundar". Det har fungerat bra ändå, men nu är han trots det rädd att må sämre om de kommer dit. Jag vet inte. Han får ju göra som han vill såklart. Det känns bara jobbigt att inte kunna ha "fri tillgång" till lägenheten när jag fortfarande har mycket saker där. Bland annat dator och en del kamerautrustning.Jag trodde han var jätteglad i hundarna?![]()
Det har han varit hela tiden. Han var dock hundallergisk som barn och är kanske fortfarande. Pga det har hans mor varit starkt emot att han ska bo med mig, för "han ska inte bo med hundar". Det har fungerat bra ändå, men nu är han trots det rädd att må sämre om de kommer dit. Jag vet inte. Han får ju göra som han vill såklart. Det känns bara jobbigt att inte kunna ha "fri tillgång" till lägenheten när jag fortfarande har mycket saker där. Bland annat dator och en del kamerautrustning.
Vilken skitstövel! Är inte halva lgh din?Jahapp. Ska till Sthlm nästa helg pga jobb. Kollade med exsambon om jag kan sova på soffan där och passa på att ta med mig mer saker till stugan. Tydligen ok, men han vill inte ha dit hundarna så eh... Det blir till att sova hos morsan då. Bara det att mina nycklar till henne fortfarande är hemma hos nämnda exsambo. Kul.
Telefonen vill inte ladda igen. Jag veeet att det förmodligen börjar bli dags att byta men jag vill verkligen inte!![]()
Den är ju så fin annars. Egentligen är det bara laddningsporten som behöver bytas förmodligen, men att göra det kostar nog ungefär lika mycket som en ny begagnad. Hmmm..
Nåja, jag ska iväg och handla lite snacks och om jag får den förbaskde mackapären att ta emot lite ström medan jag är borta kan jag förhoppningsvis kunna slappna av och äntligen titta på film sen!