Stallet är klart och jag har hämtat ett paket och handlat mat. Nu ska jag göra korv stroganoff och se på hockey.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin!En bild på Timmys nya flickvän.
Jag har både Swedbank och Skandia. Det spelar ingen roll vilken bank jag laddar ner bank-id på. Totalt kan man väl ha tre olika bank-id samtidigt, alltså på tre olika enheter.Får testa det med bank-id med nordea, eller vänta, man har väl bara ett bank-id? Så om jag skaffar bank-id... nä glöm det. Det går väl inte ändå antar jag. Nåja, får gå in på sparbanken här och se om de kan hjälpa mig.
man kan ringa från luren i alla fall, testade det i dag. Nu ska jag bara ta tag i fler appar...
Det är väl inget konstigt att boka om ifall man har skadat sig och mår dåligtSka på bio med min syster idag. Känner verkligen inte för det, har ont och känner mig lite eländig. Men kan inte backa nu. Ska träffa henne halv fem.
Visste jag inte! Får testa!Jag har både Swedbank och Skandia. Det spelar ingen roll vilken bank jag laddar ner bank-id på. Totalt kan man väl ha tre olika bank-id samtidigt, alltså på tre olika enheter.
Tittar på en av de sämsta skräckfilmerna jag sett (utöver den där ekologiska jag såg nyss), äter Kryptoniter och viker tvätt![]()
Undrar jag med!Ekologisk skräckfilm?!![]()
Hur gör du vitkålsgratängen? Vore kul att prova!Nu har jag duschat och ska äta mat. Inte så jättehungrig men en liten portion vitkålsgratäng med rökt skinka ska nog gå ner![]()
Tror det var SVT som beskrev den som detEkologisk skräckfilm?!![]()