Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Typiskt november; grått, regndis och lite mörkt. Hoppas solen tittar fram snart med kyligare väder . Det flaxade omkring en talgoxe vid ena vardagsrumsrutan; ville kanske säga att de vill ha påfyllning av mat så nu har de fått det och flera småfåglar har hittat fågelmaten .
Grå måndag. 6+ och regn. Redigt grått ute och murrigt. Just kommit till jobbet. varit iväg och besiktigat transporten den fick nu godkänt så nu kan jag lasta pållen utan att köra med typ 200 kg övervikt.
Trött men på gott humör så blir nog en bra dag idag.
Väldigt nere i dag. Allt på jobb, privat, och med hälsan (foten) känns som sisyfosarbete där inget någonsin kommer lösa sig eller bli klart och jag känner mig maktlös på alla tre områden.
Riktigt grå måndag. Låg dimma/dis och sånt där smått smått regn. Men men jag tränade innan jobbet i morse och sen har det gått i jobb. Ska snart fixa mig nån lunch och på rasten blir det en promenad med hundarna. Ska fylla på mat åt fåglarna också
Varit och pantat, skickat paketet, handlat och ätit lunch. Om en timme ska jag vara till mottagningen och träffa en sjuksköterska och sedan direkt efter psykologen. Kommer nog vara trött i huvudet efteråt.
Laddar för möte med chefen. Varför blir man nervös var gång?
Pga av tidigare chefer för läääänge sen så sitter det i att vare gång man var tvungen att prata med chefen var det för att man gjort fel.
Vilket INTE är fallet på detta jobb. Vi har roliga möten men likförbannat kommer klumpen ändå
Jag blev så inne i det jag gjorde att jag kom på efter nästan 1,5 h att jag glömt dricka kaffet jag tog med upp Gick ner och gjorde en dubbel espresso istället och så hällde jag den i min proteinshake. Väldigt gott!
Snart färdigjobbad för idag. Ska planera klart för morgondagens jobb och göra klart lite andra grejjer bara.
La mig på varma golvet efter jag gosat hundar där och somnade. Så djävulskt slut idag!
Blev väckt av att chauffören som skulle hämta stora, tunga pallar ringde och meddelade att hon var på väg. Sambo är borta och jag blir tvungen att rycka in. Var lite nervös att orka få på dem. Men hon fixade allt. Skönt!
Ska äta lite, ut och elda och sen ta en nap.
Hundavel & Ras Jo, jag har förstått på andra inlägg att du är pro-AI. Själv väljer jag att lyssna på dom experter som varnar för att utvecklingen borde...